abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 maart 2019 @ 16:16:23 #26
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_185364913
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:13 schreef Trashcanman het volgende:
Hoe willen die lui garanderen dat je gegarandeerd succes hebt? [...]
Door goed te kijken naar bij wie je zou kunnen passen, kijken naar wat er bij eventuele afspraakjes misgaat en daar bij volgende afspraakjes rekening mee houden. Wil niet zeggen dat het werkt, maar wel dat dat volgens mij is wat ze doen.
pi_185364917
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:15 schreef Extraneus het volgende:
Ik kom vriendelijk over, maar ik ben assertiever dan mensen verwachten.
Da's wat anders.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 3 maart 2019 @ 16:17:44 #28
254082 Extraneus
pi_185364944
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:16 schreef blomke het volgende:

[..]

Da's wat anders.
Dat klopt, maar mensen verwachten van een vriendelijk uitziend iemand vaak niet dat diegene assertief is. Op mijn werk zijn weinig mensen assertief. De meesten deinzen ervoor terug om feedback te geven en praten over elkaar en niet met elkaar. De andere mensen die het wel doen, staan vaak niet bekend als vriendelijk en ik wel.
  zondag 3 maart 2019 @ 16:21:18 #29
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185365011
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:16 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Door goed te kijken naar bij wie je zou kunnen passen, kijken naar wat er bij eventuele afspraakjes misgaat en daar bij volgende afspraakjes rekening mee houden. Wil niet zeggen dat het werkt, maar wel dat dat volgens mij is wat ze doen.
Ze zullen je vast een eind op weg kunnen helpen maar wil je er echt geld tegenaan gooien?

Vertel ons eens waar het na het hebben van een afspraakje zoal op spaak loopt.

Verder is vriendelijk overkomen icm assertief zijn juist een goede eigenschap, lijkt me dat je daardoor in het wild wel goed te benaderen bent?
  zondag 3 maart 2019 @ 16:24:54 #30
254082 Extraneus
pi_185365074
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:21 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ze zullen je vast een eind op weg kunnen helpen maar wil je er echt geld tegenaan gooien?
Daar zit mijn twijfel. In dit filmpje wordt iets verteld over een van die duurdere relatiebureaus. Wel interessant.
quote:
Vertel ons eens waar het na het hebben van een afspraakje zoal op spaak loopt.
Het probleem is de laatste jaren het überhaupt krijgen van een afspraakje. Twintig jaar geleden (toen ik begin 20 was) had ik het ene afspraakje na het andere via bijvoorbeeld Relatieplanet. Niet omdat ik er zo leuk uitzag, maar omdat meisjes/vrouwen wel vonden dat ik breed geïnteresseerd en aardig was.
quote:
Verder is vriendelijk overkomen juist een goede eigenschap, lijkt me dat je daardoor in het wild wel goed te benaderen bent?
Ja, klopt. En ik ben nog aan een paar dingen aan het werken, namelijk het niet onderbreken (wat ik heel veel doe, vooral door vragen te stellen wanneer iemand iets vertelt) en - vooral - het niet verbeteren van mensen (wat ik gelukkig niet vaak doe).
  zondag 3 maart 2019 @ 16:29:29 #31
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185365147
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:24 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Daar zit mijn twijfel. In dit filmpje wordt iets verteld over een van die duurdere relatiebureaus. Wel interessant.

[..]

Het probleem is de laatste jaren het überhaupt krijgen van een afspraakje. Twintig jaar geleden (toen ik begin 20 was) had ik het ene afspraakje na het andere via bijvoorbeeld Relatieplanet. Niet omdat ik er zo leuk uitzag, maar omdat meisjes/vrouwen wel vonden dat ik breed geïnteresseerd en aardig was.

[..]

Ja, klopt. En ik ben nog aan een paar dingen aan het werken, namelijk het niet onderbreken (wat ik heel veel doe, vooral door vragen te stellen wanneer iemand iets vertelt) en - vooral - het niet verbeteren van mensen (wat ik gelukkig niet vaak doe).
Klinkt allemaal alsof je niet heel vervelend bent in de omgang.

Hoe is het met je gevoel voor humor gesteld? Ben je een beetje entertainend om mee te praten?

En wat voor vrouwen spreek je zoal aan en sta je open voor om mee te daten? Ben je erg kritisch? (btw, tinder, datingsites, enzo zou ik juist links laten liggen en er op uitgaan. Krijg je meer de kans om te laten zien hoe je bent)
pi_185365183
Duizenden euro’s?

zondag 3 maart 2019 @ 16:32:59 #33
254082 Extraneus
pi_185365201
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:29 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Klinkt allemaal alsof je niet heel vervelend bent in de omgang.
Nee, op mijn werk vinden de meeste mensen me heel aardig.
quote:
Hoe is het met je gevoel voor humor gesteld? Ben je een beetje entertainend om mee te praten?
Volgens mij wel. Ik maak vaak grappen e een heel populair meisje zei een keer tegen me: "Jij bent een van de weinige grappige collega's." Ben ook wel een beetje ad rem. Totaal geen gangmaker maar ik probeer mensen wel te laten lachen.
quote:
En wat voor vrouwen spreek je zoal aan en sta je open voor om mee te daten? Ben je erg kritisch? (btw, tinder, datingsites, enzo zou ik juist links laten liggen en er op uitgaan. Krijg je meer de kans om te laten zien hoe je bent)
IK richtte me heel lang eigenlijk vooral online op Marokkaanse en Hindoestaanse vrouwen. En in het dagelijks leven spreek ik ook wel vrouwen aan, maar het probleem is denk ik dat mijn sociale kring te klein is. Buiten mijn werk heb ik nauwelijks sociale dingen, al ben ik dit jaar begonnen met dansles. dus eropuit gaan, is al iets wat ik wat meer doe.
  zondag 3 maart 2019 @ 16:33:29 #34
254082 Extraneus
pi_185365211
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:31 schreef Mariocash het volgende:
Duizenden euro’s?

[ afbeelding ]
Ja, ik schrok er ook van, maar zie het filmpje dat in post #30.
  zondag 3 maart 2019 @ 16:35:31 #35
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185365238
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:32 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Nee, op mijn werk vinden de meeste mensen me heel aardig.

[..]

Volgens mij wel. Ik maak vaak grappen e een heel populair meisje zei een keer tegen me: "Jij bent een van de weinige grappige collega's." Ben ook wel een beetje ad rem. Totaal geen gangmaker maar ik probeer mensen wel te laten lachen.

[..]

IK richtte me heel lang eigenlijk vooral online op Marokkaanse en Hindoestaanse vrouwen. En in het dagelijks leven spreek ik ook wel vrouwen aan, maar het probleem is denk ik dat mijn sociale kring te klein is. Buiten mijn werk heb ik nauwelijks sociale dingen, al ben ik dit jaar begonnen met dansles. dus eropuit gaan, is al iets wat ik wat meer doe.
Dat eerste doelde ik ook op.

En dat laatste klinkt goed. Veel dingen doen, je goed vermaken en wanneer je dat uitstraalt dan val je ook meer op. ^O^
  zondag 3 maart 2019 @ 16:37:37 #36
254082 Extraneus
pi_185365274
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:35 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat eerste doelde ik ook op.

En dat laatste klinkt goed. Veel dingen doen, je goed vermaken en wanneer je dat uitstraalt dan val je ook meer op. ^O^
Oké, ja.

Ja, alleen dat is eigenlijk wat ik niet begrijp. Ik ben heel hulpvaardig en help veel mensen, meestal voor niets. Gewoon omdat ik het leuk vind om mensen te helpen. En ik vind mijn werk leuk, dus meestal heb ik het erg naar mijn zin. Daarom snap ik vaak niet dat ik dan toch al zolang niemand tegenkomen. Het enige is dat het kan dat vrouwen voelen dat ik er best behoefte aan heb, en dan vooral aan iemand om leuke dingen mee te doen en iemand om om te geven.
pi_185365359
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:32 schreef Extraneus het volgende:

IK richtte me heel lang eigenlijk vooral online op Marokkaanse en Hindoestaanse vrouwen.
Kom op joh. Of ben je zelf ook allochtoon (zoals ik een beetje ben)?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 3 maart 2019 @ 17:07:52 #38
254082 Extraneus
pi_185365841
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:42 schreef blomke het volgende:

[..]

Kom op joh. Of ben je zelf ook allochtoon (zoals ik een beetje ben)?
Nee, ben gewoon Nederlands. Heb wel een keer een Marokkaanse vriendin gehad trouwens.
  zondag 3 maart 2019 @ 17:09:45 #39
254082 Extraneus
pi_185365882
Ik was nog even aan het nadenken en mijn zwakste punt is denk ik dat ik sociale situaties niet altijd goed aanvoel. Het is denk ik Aspergerachtig - mensen hebben de term 'Asperger' weleens over me gebruikt. Maar ja, laten we zeggen dat dat zo is, volgens mij heeft ook Bill Gates Asperger. En dat wil ook niet zeggen dat je geen relatie kunt krijgen.
pi_185365957
Verdiep jij je ook in hoe je een Tinder gesprek moet voeren?

Ik heb een hekel aan Tinder, ben te lelijk denk ik, maar ‘hoe gaat het’ is zo’n vreselijk dooie vraag. Vrouwen krijgen 100 berichten. Als jij dan zegt, hoe gaat het, dan reageren ze niet nee.
  zondag 3 maart 2019 @ 17:16:09 #41
254082 Extraneus
pi_185366009
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:13 schreef Jardis het volgende:
Verdiep jij je ook in hoe je een Tinder gesprek moet voeren?
Nee, maar als daar tips voor zijn, zijn ze welkom.
quote:
Ik heb een hekel aan Tinder, ben te lelijk denk ik, maar ‘hoe gaat het’ is zo’n vreselijk dooie vraag. Vrouwen krijgen 100 berichten. Als jij dan zegt, hoe gaat het, dan reageren ze niet nee.
Nja, stel dat je lelijk bent - een lelijke man die heel ad rem en grappig is, kan toch wel iets voor elkaar krijgen? Of die zelfverzekerd is...

Ik vind 'Hoe gaat het?' altijd een erg goed manier om een gesprek te beginnen, omdat je dan even kunt peilen hoe de ander erbij zit. Als ik begin met iets gevats kan het ook verkeerd vallen. Maar goed, het kan vast effectiever dan wat ik doe. Maar werken 'Deed het pijn toen je uit de hemel viel?'-achtige openingszinnen beter?
pi_185366147

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef Jardis het volgende:

[..]

Dit, en Daan de Ram.

Als je alles hebt gezien spreken we elkaar weer.
Ik praat geen poep. Op internet staat alles. Gewoon van hoe je je leven een beetje kan fatsoeneren op sociaal gebied tot aan een relatie.

Praktijk is natuurlijk heel anders. Ik ben er ook echt niet sterk in, maar een paar van die filmpjes kijken werkt wel. Daarna zal je er een eigen weg in moeten vinden.

Maak voor de gein een tinder account aan van een vrouw en je zult zien waarom het niet werkt als je zegt 'alles goed'.
pi_185366343
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:58 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Ja, ook wel inderdaad. Alleen dan is het wat minder zichtbaar. Ik bedoel, als het goed is, wordt je met iemand gematcht en dan spreek je met diegene af.

[..]

Ik ga kijken, bedankt.

[..]

Als ik het durf wel. Alleen hoor ik weleens dat veel vrouwen een beetje flitsende jongen/mn zoeken. En als er iets is wat ik niet ben, is het wel flitsend.

[..]

Is wel een idee. Ik ga er eens naar kijken. Bedankt voor de tip.
Genoeg vrouwen die niet van flitsend houden hoor :) ik ben wel eens wezen speeddaten vroeger, was eigenlijk best leuk.
  zondag 3 maart 2019 @ 19:01:47 #44
254082 Extraneus
pi_185367887
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:31 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Genoeg vrouwen die niet van flitsend houden hoor :) ik ben wel eens wezen speeddaten vroeger, was eigenlijk best leuk.
Hoop dat ik er een keer een tegenkom. Dat de meeste vrouwen in mijn doelgroep op mijn werk een relatie hebben, helpt niet. Maar goed, ik kan zelf ook wel iets uithuiziger worden. Ik probeer het natuurlijk bij mezelf te zoeken en te bekijken wat ik kan beïnvloeden.
pi_185368827
Ben precies zoals jij met dezelfde "problemen". Maar nog nooit gedacht aan een relatie bureau.

Wel aan uitstapjes die Bumble organiseert. Als je daarheen gaat, weet je zeker dat men opzoek is (anders kom je niet). Misschien dat dat het contactleggen wat makkelijker maakt.
  zondag 3 maart 2019 @ 20:11:32 #46
254082 Extraneus
pi_185369415
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:46 schreef Gruj0 het volgende:
Ben precies zoals jij met dezelfde "problemen". Maar nog nooit gedacht aan een relatie bureau.
Maar als je het zo leest, spreekt het je dan aan? Of bedoel je ook te zeggen dat het je niet aanspreekt?
quote:
Wel aan uitstapjes die Bumble organiseert. Als je daarheen gaat, weet je zeker dat men opzoek is (anders kom je niet). Misschien dat dat het contactleggen wat makkelijker maakt.
Oké, bedankt, ik ga kijken. Had er nog nooit van gehoord.
pi_185369573
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:11 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Maar als je het zo leest, spreekt het je dan aan? Of bedoel je ook te zeggen dat het je niet aanspreekt?

[..]

Oké, bedankt, ik ga kijken. Had er nog nooit van gehoord.
Ik ben er niet op tegen nee. Maar ik denk dat ik met wat meer moeite en lef zelf ook wel iets kan fixen. Ik ben er al mee bezig. Als dat echt niet lukt, is zo'n bureau misschien wel iets om te proberen.

Het is duur, maar wat boeit geld als je iemand kunt leren kennen waar je voor de rest van je leven mee wil zijn. Natuurlijk zijn er geen garanties, maar geld kun je altijd opnieuw verdienen je jonge of beste jaren niet.
  zondag 3 maart 2019 @ 20:59:17 #48
254082 Extraneus
pi_185370413
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:19 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik ben er niet op tegen nee. Maar ik denk dat ik met wat meer moeite en lef zelf ook wel iets kan fixen. Ik ben er al mee bezig. Als dat echt niet lukt, is zo'n bureau misschien wel iets om te proberen.
Oké, dat heb ik nu ook een beetje. Het is een soort laatste redmiddel.
quote:
Het is duur, maar wat boeit geld als je iemand kunt leren kennen waar je voor de rest van je leven mee wil zijn. Natuurlijk zijn er geen garanties, maar geld kun je altijd opnieuw verdienen je jonge of beste jaren niet.
Klopt, alleen ik vind het toch een stuk leuker als het een beetje spontaan gebeurt dan via een bureau. Al is natuurlijk de vraag hoe spontaan het is als het via Tinder gebeurt.
pi_185370481
Badoo _O_
Ik was hier...
pi_185370625
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 12:58 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Ja, op zichzelf wel. Alleen voelt het dan zo sneu om er in mijn eentje naartoe te gaan. En ik weet ook niet wat voor soort kroeg dan geschikt zou zijn.
Niet om het 1 of ander, maar je huidige sitiatie als in OP beschreven en een relatiebureau zijn beide vele malen sneuer dan alleen naar een café gaan. Vind het zelfs fijn als ik eens alleen zonder aanhang naar de kroeg kan. Geen onnodige balast, niemand die zich gepasseerd voelt als je met een andere gast gaat ouwehoeren, makkelijker met een dame kunnen praten zonder interferentie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')