Wut?quote:Op zondag 3 maart 2019 10:58 schreef MissMSX het volgende:
Waarom laat je vriendschap afhangen van de kwantiteit?
Vraag in z'n algemeenheid.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wut?
O, dat was denk ik niet tegen mij![]()
Ik persoonlijk doe dat niet. Maar als de kwaliteit van het contact ook tegen gaat vallen, vraag ik me wel af wat de vriendschap nog waard is. Zeker als (zoals bij mij) iemand op voorhand al probeert niet teveel tijd met je door te brengen.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:58 schreef MissMSX het volgende:
Waarom laat je vriendschap afhangen van de kwantiteit?
Ja dat kan ik dus niet he, 2,5 uur bellen. Raap me op. Of elke maand een keer afsprekenquote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Heb een paar vriendschappen die al heel lang meegaan, dan al langer dan 10 jaar tot zelfs 22 jaar, die mensen zie ik toch wel maandelijks en gaan soms wat berichten over en weer, ook wel van het even bij kletsen van 2,5 uur telefoneren, maar die mensen zijn echt op 1 hand te tellen.
Leidend?quote:Op zondag 3 maart 2019 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje een leidende vraag wel in dat geval.
Dit. Ik word al moe als ik er aan denkquote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet he, 2,5 uur bellen. Raap me op. Of elke maand een keer afspreken
Elke maand met iemand anders kan nog wel.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet he, 2,5 uur bellen. Raap me op. Of elke maand een keer afspreken
Wij gaan dan ook altijd wat doen, bv boodschappen in Duitsland, winkelen in Groningen, kringloopjes aflopen, lunchen, Utrecht in, Efteling enz enz enz. en 2,5 uur bellen is vooral met vriendinnen over ver.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n vriendin heb ik dus, echt van GEEF MIJ AANDACHT, al komt het waarschijnlijk gewoon zo op me over als ik het even niet kan hebben.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Elke maand met iemand anders kan nog wel.
Ik kan niet goed tegen mensen die vinden dat ze me minimaal 1x in de 2 weken willen zien omdat ik anders niet genoeg mn best doe of zoiets. Dat soort mensen geef ik altijd gauw op
Ik heb dat soort ‘vriendinnen’ altijd maar eventjes. En dan haken zij of ik af.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo'n vriendin heb ik dus, echt van GEEF MIJ AANDACHT, al komt het waarschijnlijk gewoon zo op me over als ik het even niet kan hebben.
Ja dat doen wij dan ook, meestal wandelen of naar het strand en dan uit eten. Soms naar Duitsland. Maar als ik elke maand naar Duitsland ga, heb ik het daar ook wel gezien.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Wij gaan dan ook altijd wat doen, bv boodschappen in Duitsland, winkelen in Groningen, kringloopjes aflopen, lunchen, Utrecht in, Efteling enz enz enz. en 2,5 uur bellen is vooral met vriendinnen over ver.
Nah ik ken haar al 18 jaar. Maar we zijn in die 18 jaar allebei heel erg veranderd.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat soort ‘vriendinnen’ altijd maar eventjes. En dan haken zij of ik af.
Wat ik begrijp, want dan passen we dus gewoon niet bij elkaar.
Nee heb elke maand wel boodschappen nodig, is altijd met vaste vriendin. In de winkel lopen we onze eigen routes hooguit dat we elkaar tippen over een aanbieding. In de auto natuurlijk kletsen en als we er ergens gaan eten mensjes kijken. In plaats van destijds samen naar school fietsen, rijden we nu samen naar de winkelquote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat doen wij dan ook, meestal wandelen of naar het strand en dan uit eten. Soms naar Duitsland. Maar als ik elke maand naar Duitsland ga, heb ik het daar ook wel gezien.
Dat heb je natuurlijk ook altijd. Iedereen heet zijn eigen leven en maakt zijn eigen ontwikkeling door (hoewel het ook best knap is dat mensen helemaal stil kunnen staan voor jaren).quote:Op zondag 3 maart 2019 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah ik ken haar al 18 jaar. Maar we zijn in die 18 jaar allebei heel erg veranderd.
Je kan toch ook ongeveer 24/7 in een SC hangenquote:Op zondag 3 maart 2019 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |