Nee Johquote:
Daar stond niets van in de oude spel regelementen, geen wetten geen regels , die publieksstem kan ook gewoon de kachel inquote:
Neeeeeee echt ?quote:Op zondag 3 maart 2019 10:33 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
misschien even een stukje teruglezen ?
(ze is al weg)
getekend???quote:Op zondag 3 maart 2019 10:37 schreef Dotteke het volgende:
We krijgen sowieso drie nieuwe zegt Myl, misschien 4, zegt Jens we hebben vanmorgen getekend
Oeps jij bent sneller , ook hoorde dit .quote:Op zondag 3 maart 2019 10:37 schreef Dotteke het volgende:
We krijgen sowieso drie nieuwe zegt Myl, misschien 4, zegt Jens we hebben vanmorgen getekend
Er staat genoeg op internet over haar vertrek.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:38 schreef Toweler het volgende:
Er staat geen woord over het plotselinge vertrek van Lotus op de krant of op internet ik vind het allemaal een beetje raar
Nee, ik denk eerder dat hij bedoeld dat ze vanmorgen aan het uitpluizen zijn geweest wie eer weg zou kunnen gaan. Ze dachten als Tim gaat Franny ook gaat en andersom als Franny gaat TIm ook gaat. Zo komen ze aan 4quote:Op zondag 3 maart 2019 10:38 schreef danaqui het volgende:
Jens" Er komen miss 4 nieuwe
Myl" 4?\Jens " ja we hebben vanmorgen getekend"
ze hebben dus iets moeten tekenenen ( nieuw contract misschien) vanmorgen en er gaat er nog 1 vrjwillig weg dus
Nee bij de computer met Adriaan erbij hadden ze het erover dat als Jessie weg gestemd zou worden dan merel ook zou gaan. Dat dachten ze dus niet maar wel als bv Tim weg zou gaan Franny ook zou gaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:38 schreef danaqui het volgende:
Jens" Er komen miss 4 nieuwe
Myl" 4?\Jens " ja we hebben vanmorgen getekend"
ze hebben dus iets moeten tekenenen ( nieuw contract misschien) vanmorgen en er gaat er nog 1 vrjwillig weg dus
Als ze zonder 24u aanvraag vertrokken is komt ze straks weer terug, nuchter, na een gesprekje met Maik, en de regie om de show af te makenquote:Op zondag 3 maart 2019 10:38 schreef Toweler het volgende:
Er staat geen woord over het plotselinge vertrek van Lotus op de krant of op internet ik vind het allemaal een beetje raar
Op de fb staat genoegquote:Op zondag 3 maart 2019 10:38 schreef Toweler het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |