Dat kan regie wel willen, maar nominaties zijn niet verplicht als de groep het niet nodig vindquote:Op zondag 3 maart 2019 10:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Schijnt gewoon door te gaan, zie site
Dan zijn volgens mij de publieksstemmen doorslaggevendquote:Op zondag 3 maart 2019 10:24 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat kan regie wel willen, maar nominaties zijn niet verplicht als de groep het niet nodig vind
Dat was in 1, dat is hier nooit gezegdquote:Op zondag 3 maart 2019 10:24 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Dat kan regie wel willen, maar nominaties zijn niet verplicht als de groep het niet nodig vind
Stel je voor dat we wat te weten komenquote:Op zondag 3 maart 2019 10:25 schreef DKUp het volgende:
Druk met al die SLocks en korte beelden van de bewoners.
Dat zou nog kunnen, tenzij ze die publieksstem in de kachel gooien en lachend doorgaanquote:Op zondag 3 maart 2019 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan zijn volgens mij de publieksstemmen doorslaggevend
Heb jij nieuwe regels gezien dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 10:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat was in 1, dat is hier nooit gezegd
Ja, leuk was die sec,quote:Op zondag 3 maart 2019 10:28 schreef Ranah het volgende:
we kunnen in elk geval zien dat chris en his er nog zijn![]()
en dat voor 2,50
Zou een bak zijn als Demi en haar tweeling-zus weer terug komenquote:Op zondag 3 maart 2019 10:22 schreef QuarterBack het volgende:
Jammer, nu hoeft er niemand op de bank
maar de publieksstemmen toch wel ?quote:Op zondag 3 maart 2019 10:31 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Nee, daarom houd ik de oude aan, nominaties zijn niet verplicht
nouquote:Op zondag 3 maart 2019 10:32 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Zou een bak zijn als Demi en haar tweeling-zus weer terug komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |