quote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof er geen bal van dat die vrijwillig is gegaan. Je zuipt je toch geen stuk in je kraag om dan om half 1 's nachts de poort uit te zwalken?
Raar ja.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef mootie het volgende:
Ik vind het maar raar. Na middernacht, goed aangeschoten, ineens vertrekken.
Heeft ze wel ingepakt enzo?
Ik denk dat die al elke dag aan de lijn hangen bij de FEBO jaquote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk echt dat Fran dr familie straks ook aan de poort komt kloppen
Ja, zag iemand meelopen met 2 kistenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef mootie het volgende:
Ik vind het maar raar. Na middernacht, goed aangeschoten, ineens vertrekken.
Heeft ze wel ingepakt enzo?
Je ziet nu al dat ze het vervangt voor drank. Zonde.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja. Wat betreft het aantal GHB-gebruikers die terugvallen zijn de cijfers niet best.
Scheelt wel weer 3 stemmen op Jessie...quote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Morgen een brief dat er niemand uit gaat
Plus dat ze nog geen dag zonder drank is geweest sinds ze binnen is. De laatste tijd zoop ze helemaal als een bootwerker.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja. Wat betreft het aantal GHB-gebruikers die terugvallen zijn de cijfers niet best.
Was opeens een streamwissel volgens mij. Toen was ze troep uit het huisje aan het halen en er stonden wat bewoners bij. (Ik dacht dat ze Tim weer uit het huisje trapte)quote:Op zondag 3 maart 2019 00:22 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand meegekregen hoe ze het aangekondigd heeft?
Moed voor wat? Als je vrijwillig weg gaat dan wil je juist graag weg.quote:
Wat ik begreep wilden ze juist zoveel mogelijk stemmen op Tim om t duidelijk te maken voor de nieuwe, maar heb vandaag niet gekekenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat zij ook stemmen ging krijgen en op de bank zou komen. Maar dat was van een paar dagen geleden. Het wisselt met de dag daar.
Ging allemaal erg rap, in vorig topic hoorde iemand haar zeggen dat ze er helemaal klaar mee was, denk dat ze toen is gaan pakken?quote:Op zondag 3 maart 2019 00:22 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft iemand meegekregen hoe ze het aangekondigd heeft?
Ik/ je weet het inderdaad niet. Deed die andere zwangere ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet het niet ,, maar ja nee niet verstandig
Oke dat heb ik ook gezien, best raar zo uit het niks, z\e zaten allemaal bij elkaar in het huisje daarvoorquote:Op zondag 3 maart 2019 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was opeens een streamwissel volgens mij. Toen was ze troep uit het huisje aan het halen en er stonden wat bewoners bij. (Ik dacht dat ze Tim weer uit het huisje trapte)
Dat was ik. 'Ik kan er nog steeds niet mee leven' zei ze.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ging allemaal erg rap, in vorig topic hoorde iemand haar zeggen dat ze er helemaal klaar mee was, denk dat ze toen is gaan pakken?
Zondag 3 maart 2019 is een heuglijke dag! Nationale klotusoppleurdag!quote:
Dit dus.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:20 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof er geen bal van dat die vrijwillig is gegaan. Je zuipt je toch geen stuk in je kraag om dan om half 1 's nachts de poort uit te zwalken?
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was ik. 'Ik kan er nog steeds niet mee leven' zei ze.
Wordt dit weer een Chris (tuinman uit Utopia 1) ellende?... Dat Lotus morgen weer met een kwade kop naar binnen wandelt en alsnog haar 24 uur moet afwachten?...quote:Op zondag 3 maart 2019 00:19 schreef Kannietmissen het volgende:
Ze had haar 24 uur niet aangevraagd, maar lotus had teveel gezopen en ging naar huis. Als ze niet door het hek ging dan ging ze er over. Ze heeft de regie gedreigd....
Ze had van mij nog wel even langer mogen blijven. Alleen om Tim lekker te stangen.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zondag 3 maart 2019 is een heuglijke dag! Nationale klotusoppleurdag!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |