De roddelpers loopt nogal hardquote:
Laat me gewoonquote:
NEE!quote:
Waar het mij om ging is dat ik op een gegeven moment echt gek werd van de enorme domheid van mensen die ik zeg maar half kende maar wel ooit eens had toegevoegd. Het werd meer een ergernis dan een vermaak als ik FB openende.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb Ama van FB gemieterd, met zoveel anderen
DM staat open als je vernuftige dingen wil weten, daar heb je geen FB voor nodig.... en dan nog zeg ik niet allesquote:
Ok ok staat genoteerd.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:03 schreef Remqo het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen relatie met een hoer, wat die gekke prof suggereerde
Meestal heeft een hoer een relatie met jouw, een zakelijke wat dat betreft.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:03 schreef Remqo het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen relatie met een hoer, wat die gekke prof suggereerde
Iemand die de portemonnee trekt voor jou zou ik ook geen hoer noemen, ik verhoer mezelfquote:Op zondag 3 maart 2019 03:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Meestal heeft een hoer een relatie met jouw, een zakelijke wat dat betreft.
Vind jou wel een type voor een ongemakkelijk jonge Thaise of Phillipijnse, klopt dat?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iemand die de portemonnee trekt voor jou zou ik ook geen hoer noemen, ik verhoer mezelf
Nepalese kan ook wel denk ik.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jou wel een type voor een ongemakkelijk jonge Thaise of Phillipijnse, klopt dat?
Alsof ik op een boot zit met rollerskates. #bringbacknielsquote:Op zondag 3 maart 2019 03:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jou wel een type voor een ongemakkelijk jonge Thaise of Phillipijnse, klopt dat?
Maar jij wou toch ook 7000 km weg voor chicksquote:Op zondag 3 maart 2019 03:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Tinder match gehad aan de andere kant van de wereld..Die was hier met vakantie en reageerde pas toen ze weer thuis was. Apart als je ineens 4000 km afstand ziet staan.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar jij wou toch ook 7000 km weg voor chicks
Ik kreeg ineens een match met een indo die meteen over kinderen begon te pratenquote:zondag 3 maart 2019 03:19 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Tinder match gehad aan de andere kant van de wereld..Die was hier met vakantie en reageerde pas toen ze weer thuis was. Apart als je ineens 4000 km afstand ziet staan.
Kinderen is zekerheid denken er veel.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens een match met een indo die meteen over kinderen begon te praten
Ik kom daar altijd Engels sprekende tegen. De laatste serieuze date was met een Amerikaanse die hier studeerde. Erg leuk vrouwtje moet ik zeggen maar veel te Amerikaans omdat het zo maar te zeggen. Dat past niet bij mij.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:26 schreef Remqo het volgende:
Heb Tinder nu ook niet nodig en is verwijderd
Hoe zit de vork wél in de steel, vriendelijke vriend?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:03 schreef Remqo het volgende:
Ik hou het op een latina die opgegroeid is met westerse waarden, daar moet je het mee doenquote:Op zondag 3 maart 2019 03:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Hoe zit de vork wél in de steel, vriendelijke vriend?
Niks mis mee, vriend. Kunnen jullie elkaar wel regelmatig zien?quote:Op zondag 3 maart 2019 03:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hou het op een latina die opgegroeid is met westerse waarden, daar moet je het mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |