Misschien overkomt jou dat wonder ook.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
Gefeliciteerd makker
Heequote:
Sos is echt prachtig spul.quote:Op zondag 3 maart 2019 00:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien overkomt jou dat wonder ook.
Na 10 minuten praten, hadden we het gevoel alsof we elkaar 10 jaar kennen
Ze is er niet geboren, wel een latina maar eentje die ook door de westerse bril kan kijkenquote:Op zondag 3 maart 2019 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met iemand in Nederland? Leuk trouwens.
Truste.quote:
In welk sprookjesboek heb je dat gelezen?quote:Op zondag 3 maart 2019 01:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh en ik lees dat je nu ook Chinees bent.
Ben jij Skittles want Taste the Rainbow jij.
@Danny gaat zich hard maken voor Fok!coinsquote:Op zondag 3 maart 2019 01:09 schreef JimmyDean het volgende:
Wat zijn deze scores die ik krijg als ik met de muis over mijn usernaam hover dan?
Typisch weer voor die gap.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
@:Danny gaat zich hard maken voor Fok!coins
Ik zou niet anders weten, postaccount of score boeit mij niet zo veelquote:
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:08 schreef Remqo het volgende:
Mario is van alle markten thuis
[/quote[quote]Op zondag 3 maart 2019 01:08 schreef Remqo het volgende:
Mario is van alle markten thuis
Je bent iig geen kloon van haags.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
postaccount of score boeit mij niet zo veel
quote:Op zondag 3 maart 2019 01:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
In welk sprookjesboek heb je dat gelezen?
Er is wel een Chinese gemeenschap in Suriname, maar ik heb geen Chinees bloed in me, voor zover ik weet.
quote:Op zondag 3 maart 2019 00:45 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Niet spelen met m’n privé, jongedame!
Volgens mij staat Zaans Kwartiertje nog openquote:
Hij slaapt.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:16 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Zeg hem dat hij z’n billen moeten wassen (als hij dat niet al doet).
Mee eens hoor, we hebben gewoon vochtig papier maar ik ben zijn moeder niet en als hij s nachts moet kakken ga ik niet vragen of hij zijn reet daarna grondig wast.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:21 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Billen wassen na het poepen, zou vaste prik moeten zijn. We zijn mensen, geen dieren.
Heel goed. Dan sla je het baffen voor nu maar even over. Genoeg andere geneugten.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mee eens hoor, we hebben gewoon vochtig papier maar ik ben zijn moeder niet en als hij s nachts moet kakken ga ik niet vragen of hij zijn reet daarna grondig wast.![]()
Over een paar uur staat ie weer onder de douche.
Mocht dat maarquote:Op zondag 3 maart 2019 01:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Heel goed. Dan sla je het baffen voor nu maar even over. Genoeg andere geneugten.
Hey Ashqelonquote:Op zondag 3 maart 2019 01:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja? Zou jij je vriend graag willen baffen?
Ik ben één en al oor.
@Arische Alexquote:Op zondag 3 maart 2019 01:32 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ja? Zou jij je vriend graag willen baffen?
Ik ben één en al oor.
Roep jij hem even, of is bAvVe goed genoeg?quote:
is dit een BrBa ref @bavve @bafbarebil @Mike @gus @Methquote:Op zondag 3 maart 2019 01:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Roep jij hem even, of is bAvVe goed genoeg?
Mike is TV-mod als ik me niet vergisquote:
Vervelend zegquote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Remqo het volgende:
Braddie wou me toevoegen op FB, nou echt niet
Jij duikt ook alleen maar op als er een anekdote isquote:
Hier moet ik idd even tussen springen.quote:Op zondag 3 maart 2019 01:26 schreef Myrr het volgende:
Sowieso Nederlandwaarom hebben ze in derdewereldlanden allemaal een waterspuit en in het fucking Westen niet.
Goor land dit. Zie mensen ook nooit hun hele mond poetsen. Alleen tanden.
quote:Op zondag 3 maart 2019 02:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij duikt ook alleen maar op als er een anekdote is
Ik heb mijzelf verwijdert van FB.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:31 schreef Remqo het volgende:
Braddie wou me toevoegen op FB, nou echt niet
Ik heb Ama van FB gemieterd, met zoveel anderenquote:
Wow. Waarom??????quote:Op zondag 3 maart 2019 02:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb Ama van FB gemieterd, met zoveel anderen
De roddelpers loopt nogal hardquote:
Laat me gewoonquote:
NEE!quote:
Waar het mij om ging is dat ik op een gegeven moment echt gek werd van de enorme domheid van mensen die ik zeg maar half kende maar wel ooit eens had toegevoegd. Het werd meer een ergernis dan een vermaak als ik FB openende.quote:Op zondag 3 maart 2019 02:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb Ama van FB gemieterd, met zoveel anderen
DM staat open als je vernuftige dingen wil weten, daar heb je geen FB voor nodig.... en dan nog zeg ik niet allesquote:
Ok ok staat genoteerd.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:03 schreef Remqo het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen relatie met een hoer, wat die gekke prof suggereerde
Meestal heeft een hoer een relatie met jouw, een zakelijke wat dat betreft.quote:Op zondag 3 maart 2019 03:03 schreef Remqo het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen relatie met een hoer, wat die gekke prof suggereerde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |