abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185351605
Hallo ik ben duncan heb een vraag... ik ben net zzp er geworden en werkt ook voor een zzp er tot ik er bij wegging maar meneer moest nog tien dagen betalen netjes factuur opgesteld totdat meneer al week geleden ging zeggen zonder enig bewijs dat hij 500 ging inhouden van de factuur omdat meneer vind dat ie dit mag hij zegt hij inhoud van mij voor zijn eigen risico van zijn verzekering. Omdat ik ooit eens heb gezegd ik ergens tegenaan gezeten met zijn bakwagen. Maar er was geen schade omdat ik op tijd zag en weer achteruit reed. Maar heb het toen gezegd over de telefoon. Niet meer over gesproken tot ik weg ben gegaan en nog geld moest krijgen. Nu vandaag stuurde hij me e-mail dat de factuur niet klopt vanwege die 500 euro. Ben ik nou gek of probeert hij me zo 500 af te pakken want volgens mij moet hij zelf zijn eigen risico betalen en als ie vind ik het heb gedaan dat ie mij dat bedrag juridisch regelt dmv schadeformelier die er niet is foto s die er niet zijn mijn handtekening die er ook niet is of ben ik nu gek aan worden en trek ik dan toch aan het kortste eind.... graag jullie mening en evt opmerking
pi_185351645
Advocaat in de hand nemen is het beste
pi_185351751
Doe eens punten en enters gebruiken :{
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_185352742
Maar toen je voor hem werkte, was je toen ook als zzp’r?
.
pi_185353881
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 23:31 schreef Fer het volgende:
Maar toen je voor hem werkte, was je toen ook als zzp’r?
Ja ben in november begonnen zwart geen contract ik ben per 1 feb zzp er. En ik verwacht de eerste dagen mijn geld als zzp er maar ik heb wel een soort wa verzekering afgesloten voor mijn bedrijf. Maar dat weet de opdrachtgever nog niet. Maar wat vind u.... sta ik in mijn meeste recht of die andere persoon. Het was zijn bakwagen is op zijn naam verzekerd. Toen het voorval gebeurde is er geen schadeformelier of enige foto gemaakt of geen afspraak gemaakt. Maar hij zegt dus ik een nieuwe factuur moet maken waarin ik dus zelf de 500 afhaal beetje vreemd voor zijn eigen risico dat ik er voor op moet draaien , terwijl er geen schade is en ook geen aantoonbare bewijs [quote]
pi_185354055
Als jij een factuur stuurt voor gewerkte uren en je hebt die uren ook daadwerkelijk gemaakt, dan klopt die factuur. Als hij vindt dat hij recht heeft op 500 euro van jou, kan hij jou daar gewoon een factuur voor sturen.
pi_185367691
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 00:31 schreef Light het volgende:
Als jij een factuur stuurt voor gewerkte uren en je hebt die uren ook daadwerkelijk gemaakt, dan klopt die factuur. Als hij vindt dat hij recht heeft op 500 euro van jou, kan hij jou daar gewoon een factuur voor sturen.
Volgens mij heeft die schade gereden met materiaal van die ander. Ts ik snap weinig van je verhaal verder maar het ook of allemaal niet echt koosjer :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')