Hallo ik ben duncan heb een vraag... ik ben net zzp er geworden en werkt ook voor een zzp er tot ik er bij wegging maar meneer moest nog tien dagen betalen netjes factuur opgesteld totdat meneer al week geleden ging zeggen zonder enig bewijs dat hij 500 ging inhouden van de factuur omdat meneer vind dat ie dit mag hij zegt hij inhoud van mij voor zijn eigen risico van zijn verzekering. Omdat ik ooit eens heb gezegd ik ergens tegenaan gezeten met zijn bakwagen. Maar er was geen schade omdat ik op tijd zag en weer achteruit reed. Maar heb het toen gezegd over de telefoon. Niet meer over gesproken tot ik weg ben gegaan en nog geld moest krijgen. Nu vandaag stuurde hij me e-mail dat de factuur niet klopt vanwege die 500 euro. Ben ik nou gek of probeert hij me zo 500 af te pakken want volgens mij moet hij zelf zijn eigen risico betalen en als ie vind ik het heb gedaan dat ie mij dat bedrag juridisch regelt dmv schadeformelier die er niet is foto s die er niet zijn mijn handtekening die er ook niet is of ben ik nu gek aan worden en trek ik dan toch aan het kortste eind.... graag jullie mening en evt opmerking