abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185377175
Gelukkig, eindelijk een verhaal waarin een man niet op zoek is naar 10 vrouwen tegelijkertijd maar liefdesverdriet kan hebben om 1 vrouw. Ik zelf heb ook heel erg liefdesverdriet gehad. Maar het gaat altijd vanzelf over. Ze heeft toch slechte eigenschappen? Ik raad aan om je zoveel mogelijk op haar mindere kanten te focussen en hoe je dat anders had gewild. Je wilt ten eerste al geen vrouw die je bedriegt en al een andere man heeft lijkt me of wel?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_185379261
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 11:34 schreef Moi-83 het volgende:

Dit is een theorie, maar heb er altijd rekening mee gehouden niet te needy te zijn. Laat ik het zo zeggen, ik heb het best druk met mijn werk en daarnaast heb ik ook wel mijn (zij het beperkte) vrije tijdsbesteding.
Je houdt geen rekening met needy zijn. Je bent het of je bent het niet. Dat kun je niet even 'uitzetten' of faken.

En in jouw geval was je ontzettend needy, en daarom koos ze niet voor jou. Ik ben het volledig eens met wat CoolGuy zegt. In essentie vind je je eigen leven niet leuk genoeg, en heb je iemand anders 'nodig' om je leven beter te maken. Maar zo werken relaties niet. Een goede relatie bestaat uit twee mensen die tevreden zijn met hun eigen leven en dat geluk samen willen delen. Zonder dat iemand de ander persé nodig heeft. Zie je hoe ver jij hier vanaf zit?

Wat jij moet doen, is je eens verdiepen in hoe je een gezonde relatie krijgt, en hoe je je leven kan verbeteren als persoon. Ik kan je een boek sterk aanraden, namelijk Models van Mark Manson. Lees dit aandachtig door, en zorg dat je alles perfect begrijpt. Dan ben je al een enorme stap verder.
pi_185379327
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:17 schreef Moi-83 het volgende:
Verder besef ik ook dat ik op een vrouw en kinderen na dat ik alles heb wat ik wil hebben, dus ik weet dat ik niet moet klagen en dankbaar moet zijn. Het gevoel werkt alleen nu dus niet mee
Hier geloof ik geen zak van. Als je leven verder zo compleet was, waarom heb je haar dan nodig en MOET je persé een vrouw en kinderen? Je hebt toch eigenlijk alles zeg je?

Je bent eenzaam, en je denkt dat een vrouw de oplossing is. Nee, een vrouw in je leven is een BIJPRODUCT van een leuk leven, en dus niet de oplossing. Jij hebt dit aantrekkelijke leven (nog) niet, dus vrouwen zien je ook niet zitten. Werk er dus aan om je leven socialer en succesvoller (ook in carriere) te maken en je succes zal omhoog schieten.
  maandag 4 maart 2019 @ 10:24:42 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_185379429
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:14 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je houdt geen rekening met needy zijn. Je bent het of je bent het niet. Dat kun je niet even 'uitzetten' of faken.

En in jouw geval was je ontzettend needy, en daarom koos ze niet voor jou. Ik ben het volledig eens met wat CoolGuy zegt. In essentie vind je je eigen leven niet leuk genoeg, en heb je iemand anders 'nodig' om je leven beter te maken. Maar zo werken relaties niet. Een goede relatie bestaat uit twee mensen die tevreden zijn met hun eigen leven en dat geluk samen willen delen. Zonder dat iemand de ander persé nodig heeft. Zie je hoe ver jij hier vanaf zit?

Wat jij moet doen, is je eens verdiepen in hoe je een gezonde relatie krijgt, en hoe je je leven kan verbeteren als persoon. Ik kan je een boek sterk aanraden, namelijk Models van Mark Manson. Lees dit aandachtig door, en zorg dat je alles perfect begrijpt. Dan ben je al een enorme stap verder.
Ze loog over vanalles en nog wat, zelfs over het huis waar ze woonde.
Doe niet net alsof dit wel had gewerkt als de ts maar niet 'needy' was geweest, ze dan wel een leuke partner was geweest.

Iemand die hele verhalen ophangt over hoe ze daar net woont terwijl ze er al jaren woont is echt niet normaal ofzo.
Je hebt gelijk dat dit geen gezonde relatie was, maar dat zit toch echt het meest aan haar kant.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_185379540
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ze loog over vanalles en nog wat, zelfs over het huis waar ze woonde.
Doe niet net alsof dit wel had gewerkt als de ts maar niet 'needy' was geweest, ze dan wel een leuke partner was geweest.

Iemand die hele verhalen ophangt over hoe ze daar net woont terwijl ze er al jaren woont is echt niet normaal ofzo.
Je hebt gelijk dat dit geen gezonde relatie was, maar dat zit toch echt het meest aan haar kant.
Oh, die meid kan best fucked up geweest zijn hoor, maar dat is niet relevant als je kijkt naar het grotere plaatje van zijn leven en wat daarin niet goed gaat.

TS kan zich alleen focussen op wat HIJ doet. En dat doet ie, nouja, niet erg goed. Was hij namelijk niet zo needy geweest, had hij veel minder tolerantie voor haar excuses en onzin gehad en had hij haar verteld dat hij niks meer van haar moest hebben. Slechte personen om je heen zijn er altijd, maar als je je zo opstelt als TS nodig je mensen ook uit om je te bedonderen. Persoonlijke grenzen verruimen namelijk bij neediness. Je pikt dan veel meer omdat je iemand niet kwijt wil.

Wat TS moet doen is zijn focus niet op het externe leggen (haar) maar op zichzelf. Doet hij dit goed, dan zal hij uiteindelijk iemand aantrekken die bij hem past, geen spelletjes speelt en waarmee hij gewoon gelukkig kan zijn.

Wie zijn schuld het was in dit specifieke geval is dus niet belangrijk. Wat veel relevanter is is hoe TS in het leven staat en hoe hij zichzelf waardeert. Als die zaken op orde zijn, komt er vanzelf iemand die blijft hangen.
  maandag 4 maart 2019 @ 12:08:43 #31
33189 RM-rf
1/998001
pi_185381043
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 20:12 schreef Moi-83 het volgende:
Ik moet hier even mijn verhaal kwijt. Voel mij momenteel zwaar k*t. Als iemand adviezen / zelfde ervaringen oid heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag, en ook de meningen natuurlijk .
ik heb je hele verhaal gelezen, dank je voor je eerlijk en duidelijke beschrijving,

Wel heb ik een vraag bij je verhaal
Meen je wérkelijk dat je echt zo graag een vaste relatie wil ?
in je beschrijving komt eigenlijk dat niet echt over.... juist je verliefdheid op die vrouw doet vermoeden dat je erder wat anders zoekt, spanning, irreele fantasieen nastreven,

Het lijkt alsof je voroal naar iets 'onhaalbaars' streeft... niet naar iets reeels en werkelijks.
Daarom is die vrouw kennelijk ook zo aantrekkelijk, omdat ze 'onhaalbaar' is en ze vooral in je fantasie iets kan zijn dat ze in werkelijkheid helemaal niet is.

Ook die fixatie op 'gezinsleven' en je benadrukken dat 'al je vrienden dit al hebben' versterkt de indruk dat je vooral een fantasie naleeft daarover, zonder werkelijk zelf iets ervan te weten..
Dat is altijd erg gevaarlijk, omdat dingen in je fantasie makkelijk mooi-gepraat kunnen worden, omdat er geen check aan werkelijkheid is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_185381089
Goede reactie hierboven. Er worden altijd dezelfde reacties gegeven. De man moet succesvol zijn en er op die manier voor zorgen/afdwingen dat alle vrouwen hem leuk vinden. Ook als je succes hebt in het leven is dat niet gegarandeerd. Vrouwen zijn niet allemaal klonen of zo. De ene vrouw wil een emotioneel onafhankelijke succesvolle man. Voor de ander hoeft dat niet zo en die vind een needy man juist wel wat aantrekkelijks hebben. Je moet alleen geluk hebben de juiste persoon tegen te komen op het juiste moment die iemand wilt zoals jij. Dat geldt voor zowel mannen als vrouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 04-03-2019 13:53:54 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 4 maart 2019 @ 12:40:46 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_185381579
Wat is dat met die 'mannen' tegenwoordig... allemaal van die huilers :o
Ik heb alles gelezen en eigenlijk vind ik je maar een hele dikke aansteller. Grow a pair.

De enige manier die er is om er over heen te komen is het gewoon doen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_185382141
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 12:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Goede reactie hierboven. Er worden altijd dezelfde reacties gegeven. De man moet succesvol zijn en er op die manier voor zorgen/afdwingen dat alle vrouwen hem leuk vinden. Ook als je succes hebt in het leven is dat niet gegarandeerd. Vrouwen zijn niet allemaal klonen of zo. De ene vrouw wil een emotioneel afhankelijke succesvolle man. Voor de ander hoeft dat niet zo en die vind een needy man juist wel wat aantrekkelijks hebben. Je moet alleen geluk hebben de juiste persoon tegen te komen op het juiste moment die iemand wilt zoals jij. Dat geldt voor zowel mannen als vrouwen.
Een hoop onwaarheden, volgens mij begrijp je het niet helemaal.

En daarnaast:

Dus je adviseert TS om maar te blijven zoals hij nu is? Iemand die wegzwijnt in zelfmedelijden en die in gedachten blijft hangen bij een vrouw die hem helemaal niet wil?

Ik bedoel, wat zou JIJ adviseren dan?
pi_185382684
Bedankt voor de goede reacties.

@geeninspiratie1235: Gelukkig gaat het vast een keer over, en het is menselijk om het te hebben, ik weet het als het maar niet te lang duurt en overheerst.

Het klopt, liegen en bedriegen deed ze. Dat is iets wat ik duidelijk in mijn hoofd heb en zeker onthoud en weet dat ik dus wat dat betreft blij moet zijn. Ik vraag mij dan wel altijd af, gaat ze die ander dan ook bedriegen? Liegt ze daar ook tegen? Ze heeft lange relaties gehad waarin ze is bedrogen, dus kon het tussen hen wel jaren goed gaan. Niet belangrijk maar zijn van die gedachten.

@DaggerOne: Ah DaggerOne daar was je al ;). Ik lees al wel een tijdje op fok en jouw objectieve duidelijke reacties op duidelijke toon kan ik mij vaak in vinden, dus ik hecht zeker ook waarde aan je mening haha.

Inderdaad needy kun je niet even aan en uit zetten, maar ik denk wel dat je het wat in de hand kan hebben / houden op het moment. Ik app bijvoorbeeld maar een paar keer per dag terug hoogstens, zij stuurde allemaal apps, niet echt 50/50. Zelfde als intimiteit en afspreken, dat was wel meer 50/50 maar zeker niet dat ik haar steeds aanklampte. Tuurlijk, na de eerste date heb ik de paar dates er na haar gevraagd / geregeld of ze kon. Verder niet gepusht oid. Dat ik toch needy ben kan ze wel hebben gemerkt bedoel je dan misschien, maar kun je vertellen hoe? Laat ik het zo zeggen, in het begin was zij zeker ook niet vrij van needy zijn had ik het idee. Maar ik vond haar dus super leuk en is dat dus niet storend, integendeel het is een bevestiging voor mij dat ze me leuk vind op dat moment. Ik zal het boek trouwens eens op google opzoeken, het is hier vaker gezegd dat ik mij op persoonlijk vlak moet ontwikkelen, sterk punt.

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 10:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hier geloof ik geen zak van. Als je leven verder zo compleet was, waarom heb je haar dan nodig en MOET je persé een vrouw en kinderen? Je hebt toch eigenlijk alles zeg je?

Je bent eenzaam, en je denkt dat een vrouw de oplossing is. Nee, een vrouw in je leven is een BIJPRODUCT van een leuk leven, en dus niet de oplossing. Jij hebt dit aantrekkelijke leven (nog) niet, dus vrouwen zien je ook niet zitten. Werk er dus aan om je leven socialer en succesvoller (ook in carriere) te maken en je succes zal omhoog schieten.
Oke, een eyeopener. Ik bedoel daarmee, een goede gezondheid, goede familie, aantal hele sterke beste vrienden die ik mijn leven lang ken, en werk wat ik super vind. Dat is toch wel een goede basis lijkt mij. Ja, ik voel mij inderdaad eenzaam. Maar ook mensen met een heel druk sociaal leven willen toch aan de vrouw of man... Maar om socialer en succesvoller te worden en te werken heb je een punt.

Waar je (en anderen hier) ook zeker een punt hebben, is dat ik het niet zelf gelijk heb afgekapt. Het gevoel is dan zo sterk, en begin dan later te twijfelen of ik dan de juiste keus heb gemaakt om het af te kappen. Niet dat het nu beter is dus maar voor het moment van toen.

@RM-rf: Fijn dat je hem door hebt gelezen. Ja, voor mijn gevoel wel op zoek naar een relatie. Maar goed, wie het anders ziet hoor ik het ook graag zeggen, hoe meer reflecties hoe beter maar als je 35 bent, nu en dan aan het daten bent is het niet vreemd toch als je naar 'huisje boompje beestje' toe werkt en wil werken..? Die behoefte heb ik wel, niet alleen de spanning maar een stabiele relatie.

@2NutZ: Wat is / bedoel je gewoon doen in dit geval dan?
  maandag 4 maart 2019 @ 13:43:00 #36
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_185382946
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:31 schreef Moi-83 het volgende:
Bedankt voor de goede reacties.

@:geeninspiratie1235: Gelukkig gaat het vast een keer over, en het is menselijk om het te hebben, ik weet het als het maar niet te lang duurt en overheerst.

Het klopt, liegen en bedriegen deed ze. Dat is iets wat ik duidelijk in mijn hoofd heb en zeker onthoud en weet dat ik dus wat dat betreft blij moet zijn. Ik vraag mij dan wel altijd af, gaat ze die ander dan ook bedriegen? Liegt ze daar ook tegen? Ze heeft lange relaties gehad waarin ze is bedrogen, dus kon het tussen hen wel jaren goed gaan. Niet belangrijk maar zijn van die gedachten.

@:DaggerOne: Ah DaggerOne daar was je al ;). Ik lees al wel een tijdje op fok en jouw objectieve duidelijke reacties op duidelijke toon kan ik mij vaak in vinden, dus ik hecht zeker ook waarde aan je mening haha.

Inderdaad needy kun je niet even aan en uit zetten, maar ik denk wel dat je het wat in de hand kan hebben / houden op het moment. Ik app bijvoorbeeld maar een paar keer per dag terug hoogstens, zij stuurde allemaal apps, niet echt 50/50. Zelfde als intimiteit en afspreken, dat was wel meer 50/50 maar zeker niet dat ik haar steeds aanklampte. Tuurlijk, na de eerste date heb ik de paar dates er na haar gevraagd / geregeld of ze kon. Verder niet gepusht oid. Dat ik toch needy ben kan ze wel hebben gemerkt bedoel je dan misschien, maar kun je vertellen hoe? Laat ik het zo zeggen, in het begin was zij zeker ook niet vrij van needy zijn had ik het idee. Maar ik vond haar dus super leuk en is dat dus niet storend, integendeel het is een bevestiging voor mij dat ze me leuk vind op dat moment. Ik zal het boek trouwens eens op google opzoeken, het is hier vaker gezegd dat ik mij op persoonlijk vlak moet ontwikkelen, sterk punt.

[..]

Oke, een eyeopener. Ik bedoel daarmee, een goede gezondheid, goede familie, aantal hele sterke beste vrienden die ik mijn leven lang ken, en werk wat ik super vind. Dat is toch wel een goede basis lijkt mij. Ja, ik voel mij inderdaad eenzaam. Maar ook mensen met een heel druk sociaal leven willen toch aan de vrouw of man... Maar om socialer en succesvoller te worden en te werken heb je een punt.

Waar je (en anderen hier) ook zeker een punt hebben, is dat ik het niet zelf gelijk heb afgekapt. Het gevoel is dan zo sterk, en begin dan later te twijfelen of ik dan de juiste keus heb gemaakt om het af te kappen. Niet dat het nu beter is dus maar voor het moment van toen.

@:RM-rf: Fijn dat je hem door hebt gelezen. Ja, voor mijn gevoel wel op zoek naar een relatie. Maar goed, wie het anders ziet hoor ik het ook graag zeggen, hoe meer reflecties hoe beter maar als je 35 bent, nu en dan aan het daten bent is het niet vreemd toch als je naar 'huisje boompje beestje' toe werkt en wil werken..? Die behoefte heb ik wel, niet alleen de spanning maar een stabiele relatie.

@:2NutZ: Wat is / bedoel je gewoon doen in dit geval dan?
Je focussen op verder gaan met je leven. Zodra zij weer in je kop zit wat anders doen. Afleiding.
Elke seconde dat je met zo iemand bezig bent is 1 te veel en echt zonde van je tijd en energie.

Overdenken, overanalyseren enzo schiet je niks mee op.
Heb het ook allemaal meegemaakt en het is zo zonde om met dit soort onzin bezig te zijn terwijl je die energie en tijd ook gewoon kan steken in vooruitgang.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_185383188
@DaggerOne: wat voor onwaarheden staan er precies in mijn post over de voorkeuren van vrouwen? Want dat weet jij beter he? Jij weet wel de feiten over de gevoelens van vrouwen? Jij bent daar als man natuurlijk een expert in?

@Moi-83: als zij een ander niet bedriegt, dan is ze toch alsnog oneerlijk dat ze jou wel bedriegt? Zou jij dan wel samen willen zijn met iemand die anderen wel bedriegt, maar jou niet? Dat blijft da toch een oneerlijk persoon? Of zou jij zo'n uitzondering wel willen zijn?
pi_185383951
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
@:DaggerOne: wat voor onwaarheden staan er precies in mijn post over de voorkeuren van vrouwen? Want dat weet jij beter he? Jij weet wel de feiten over de gevoelens van vrouwen? Jij bent daar als man natuurlijk een expert in?
Alleen al je claim dat er gezegd wordt dat er blijkbaar een bepaalde manier is om succes te hebben met ALLE vrouwen door je op een bepaalde manier te gedragen. Dat wordt nergens gezegd. Die mannen met deze problemen kijken juist naar wat zij wil, in plaats van wat ze zelf willen. Dat is nou juist het hele probleem. Ze zijn zo gefocust op haar dat ze hun eigen behoeftes laten ondersneeuwen. En wat is er nou onaantrekkelijker dan iemand anders boven jezelf stellen. Man of vrouw.

Het idee is juist om je levenssucces te verhogen als man, om zo sterker in je schoenen te staan en meer vertrouwen in jezelf te hebben. Dat meer vrouwen je dan leuker vinden is een bijproduct. Uiteindelijk vind je dan pas iemand die bij je past, maar ben je niet ineens een playboy die iedere chick versiert. Dat kan ook helemaal niet. Mijn perspectief is vanuit een man, niet vanuit wat een meid wil.

Wat jij er van maakt laat al zien dat je er eigenlijk nog nooit over hebt nagedacht. Volgens mij heb je teveel PUA achtige bullshit gelezen, maar dat is niet wat ik roep. Ik wacht met smart op een antwoord op mijn vraag hoe JIJ het dan zou adviseren.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaggerOne op 04-03-2019 14:55:21 ]
pi_185384387
quote:
@:DaggerOne: Ah DaggerOne daar was je al ;). Ik lees al wel een tijdje op fok en jouw objectieve duidelijke reacties op duidelijke toon kan ik mij vaak in vinden, dus ik hecht zeker ook waarde aan je mening haha.

Inderdaad needy kun je niet even aan en uit zetten, maar ik denk wel dat je het wat in de hand kan hebben / houden op het moment. Ik app bijvoorbeeld maar een paar keer per dag terug hoogstens, zij stuurde allemaal apps, niet echt 50/50. Zelfde als intimiteit en afspreken, dat was wel meer 50/50 maar zeker niet dat ik haar steeds aanklampte. Tuurlijk, na de eerste date heb ik de paar dates er na haar gevraagd / geregeld of ze kon. Verder niet gepusht oid. Dat ik toch needy ben kan ze wel hebben gemerkt bedoel je dan misschien, maar kun je vertellen hoe?
Mooi dat je mn reacties waardeert.

Het ironische is dat je bezig bent om je eigen neediness in de hand te houden. Dat is, per definitie, juist needy. Je filtert jezelf en je houdt jezelf in omdat je denkt dat als je dit niet doet, zij zal afhaken. Dit is wat ik bedoel met de focus op haar i.p.v. op jezelf. Als je oprecht niet needy was geweest, zou je gewoon zeggen wat je denkt en heb je er schijt aan wat zij ervan vindt. Het schijnt vanzelf door op bijvoorbeeld momenten dat zij een raar excuus verzint. Normaal gesproken zou iemand dan zeggen dat ze de boom in kan met haar onzin, maar jij deed dit niet en vraagt haar later weer uit. Dat is een voorbeeld, maar zo zijn er nog talloze subtiele zaken.

Neediness verdwijnt alleen door het beeld dat je hebt van jezelf, op te hogen. En dat kan zoals ik al zei door je leven leuker te maken voor jezelf. Dan boeit het je niet of zij er wel of niet is, want jij bent ook zonder haar tevreden. Daarom zeg ik: ik geloof niet dat jij je leven nu leuk genoeg vindt. Dus doe daar wat aan en leg de focus niet op vrouwen.

quote:
Maar ook mensen met een heel druk sociaal leven willen toch aan de vrouw of man...
Klopt, maar door hun drukke sociale leven en vele contacten die zij tegenkomen zijn zij niet bang alleen te eindigen, en voelen zij zich niet eenzaam. Ze gaan dus ook een stuk relaxter en aantrekkelijker dates in. Hun hele levensgeluk hangt niet af van een partner.

Je moet je realiseren dat juist jouw slechte gevoel over jezelf en je eenzaamheid je tegenhouden om een partner te vinden. Jouw reactie daarop is om harder te gaan zoeken en het allemaal heel serieus te nemen, maar daardoor blaas je het enorm op en is de teleurstelling groot. Daarnaast schrik je iemand af omdat je geen 'nee' kan zeggen als iets je niet bevalt.
pi_185385695
@DaggerOne: het was in reactie op "Jij hebt dit aantrekkelijke leven (nog) niet, dus vrouwen zien je ook niet zitten. Werk er dus aan om je leven socialer en succesvoller (ook in carriere) te maken en je succes zal omhoog schieten." Wat je nu qua nuance schrijft schreef je er niet bij. Waarom verwijt je weer gebrek aan nadenken hierover? Natuurlijk heb ik hier heus wel eens over nagedacht, jezus. Wie niet. Maar Kan ik net zo goed zeggen dat jij er niet over hebt nagedacht omdat je niet tot precies dezelfde conclusie komt als ik. Heeft toch geen zin zo'n verwijt.
pi_185389725
@ geeninspiratie1235: Klopt, ik zou er geen fijn gevoel bij hebben als ik er achter zou komen dat mijn vriendin of date iemand bedrogen zou hebben. Al helemaal niet als ze het zelf dan eerder is over komen.

@DaggerOne: Het verhaal needyness is helder, mooi omschreven. Maar ik denk nog steeds niet dat het in dit geval het probleem / oorzaak was. Simpelweg omdat er voor mij geen 'aanleiding' was om needy te zijn of te uiten de eerste 2 maanden met haar. Zoals eerder aangegeven, ze appte veel, als ze een halve dag stil was (dat was haar max toen ook wel, meestal reageerde ze direct) appte ik nooit uit mijzelf. Afspreken, kleffen, slapen, sex etc was meer 50/50 wat betreft initiatief. Ik heb nog steeds niet het idee dat ik de eerste 2 maanden needy was. Daarna toen ze vaag deed inderdaad wel, maar dat zou niks uit hebben gemaakt verder, omdat (al wist ik dat toen nog niet) die andere kerel bij haar in beeld kwam en ze daar dus mee ging. Ik zou het mijzelf makkelijker hebben gemaakt eerder af te haken, dat wel. En stel ik zou ergens wel needy zijn geweest een keer of moment. Dat hoeft dat niet gelijk het einde te zijn denk ik, zoals eerder hier op dit topic werd gezegd, iedere vrouw is verschillend.

Niet dat het er veel toe doet, maar ze viel op wat oudere mannen, altijd al gehad zei ze al eens. Misschien dat ik te jong voor haar was hoe gek dat ook klinkt. Rond de 55 is toch duidelijk echt ouder.

Nog iets anders, ik heb geen condoom gebruikt tijdens de sex. Ik vertrouwde haar en zij mij, dus de eerste 2 maanden wel, toen was er voor mijn gevoel niks aan de hand. Ze zei dat ze in de zomer een soa test had laten doen, en ik de eerste was met wie ze sex had sinds haar ex (en de test). Ze had niks. Maar nu dus zoveel later, vertrouw ik haar woorden dus niet meer zo, het is dus niet onmogelijk dat ze met die andere kerel ook (zonder) bezig is geweest voor de laatste keer :(.
pi_185391284
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 19:55 schreef Moi-83 het volgende:
@ geeninspiratie1235: Klopt, ik zou er geen fijn gevoel bij hebben als ik er achter zou komen dat mijn vriendin of date iemand bedrogen zou hebben. Al helemaal niet als ze het zelf dan eerder is over komen.

@:DaggerOne: Het verhaal needyness is helder, mooi omschreven. Maar ik denk nog steeds niet dat het in dit geval het probleem / oorzaak was. Simpelweg omdat er voor mij geen 'aanleiding' was om needy te zijn of te uiten de eerste 2 maanden met haar. Zoals eerder aangegeven, ze appte veel, als ze een halve dag stil was (dat was haar max toen ook wel, meestal reageerde ze direct) appte ik nooit uit mijzelf. Afspreken, kleffen, slapen, sex etc was meer 50/50 wat betreft initiatief. Ik heb nog steeds niet het idee dat ik de eerste 2 maanden needy was. Daarna toen ze vaag deed inderdaad wel, maar dat zou niks uit hebben gemaakt verder, omdat (al wist ik dat toen nog niet) die andere kerel bij haar in beeld kwam en ze daar dus mee ging. Ik zou het mijzelf makkelijker hebben gemaakt eerder af te haken, dat wel. En stel ik zou ergens wel needy zijn geweest een keer of moment. Dat hoeft dat niet gelijk het einde te zijn denk ik, zoals eerder hier op dit topic werd gezegd, iedere vrouw is verschillend.
Ik heb in principe te weinig info om te oordelen waar het verder mis ging, maar ik lees twee zaken. Je was needy toen ze raar deed en er kwam een andere man in het spel. Beiden doen me vermoeden dat het niet zo rooskleurig was als je beschrijft, althans niet voor haar. Maar dat is een hardnekkig vermoeden. Je gaf zelf al toe dat je ontzettend graag een vriendin en gezin wil, ik geloof niet dat dit niet onbewust meespeelde in je interacties met haar.

Het is niet gelijk exit bij needy gedrag, maar als er een andere man bijkomt die dit helemaal niet is, kan het snel gaan denk ik.

quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 19:55 schreef Moi-83 het volgende:
Misschien dat ik te jong voor haar was hoe gek dat ook klinkt. Rond de 55 is toch duidelijk echt ouder.
Het lijkt me eerder dat ze op oude mannen valt omdat die vaker emotioneel volwassener zijn. Daarom is ze nu ook bij hem, en niet bij jou. No offence trouwens. Leeftijd lijkt me geen bepalende factor.

Hoe dan ook, vergeet haar en ga gewoon verder met je leven. Als je je mix van gevoelens die je nu hebt kan omzetten in energie om jezelf te verbeteren, ben je al goed bezig.
pi_185404241
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 20:59 schreef DaggerOne het volgende:
[..]

Ik heb in principe te weinig info om te oordelen waar het verder mis ging, maar ik lees twee zaken. Je was needy toen ze raar deed en er kwam een andere man in het spel. Beiden doen me vermoeden dat het niet zo rooskleurig was als je beschrijft, althans niet voor haar. Maar dat is een hardnekkig vermoeden. Je gaf zelf al toe dat je ontzettend graag een vriendin en gezin wil, ik geloof niet dat dit niet onbewust meespeelde in je interacties met haar.

Het is niet gelijk exit bij needy gedrag, maar als er een andere man bijkomt die dit helemaal niet is, kan het snel gaan denk ik.[..]

Het lijkt me eerder dat ze op oude mannen valt omdat die vaker emotioneel volwassener zijn. Daarom is ze nu ook bij hem, en niet bij jou. No offence trouwens. Leeftijd lijkt me geen bepalende factor.

Hoe dan ook, vergeet haar en ga gewoon verder met je leven. Als je je mix van gevoelens die je nu hebt kan omzetten in energie om jezelf te verbeteren, ben je al goed bezig.
Beide bovenste dingen ben ik het mee eens, zit zeker wat in..

Als het 10 of 15 jaar was oke, maar 30?! Ik ken anders persoonlijk geen stel met zo'n groot verschil.

Mee eens, daarom dit topic begonnen om er achter te komen of er meer aan de hand is met mijzelf en vooral ook stoom afblazen. Het valt nog steeds niet mee natuurlijk en dat is ook logisch maar ook dankzij de bruikbare tips en goede reacties gaat het beter lukken en weet dus dat ik aan mijzelf moet werken :)
pi_185405603
Blijf niet hangen in je verdriet, dat is zonde van je tijd en zorgt er misschien ook voor dat je niet openstaat voor iets nieuws. Hoelang je met je ex omging doet er niet echt toe wat hoeveelheid verdriet betreft, ik bedoel: soms slaat een verliefdheid van 2 weken een groter gat dan een relatie van 5 jaar, niets aan te doen.

Ik begrijp dat je de nieuwe informatie die je hebt, haar relatie met iemand die een stuk ouder is dan zij, ook even verwerkt moet worden. Mijn mening is dat je wel een keuze hebt, je kan er namelijk ook voor kiezen om iets anders te gaan doen of ergens anders aan te denken wanneer je gedachten bij haar zijn.

Zelf heb ik net een heel nare relatie achter de rug waarbij het de laatste maanden zo was dat ik niet wegkon uit de situatie doordat hij me probeerde te chanteren en me kleineerde. Ik kan niet wachten tot er eens een dag voorbij gaat waarbij ik niet terugdenk aan hem, maar ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en wanneer ik er toch aan denk gaat het ongeveer zo: het was oneerlijk en heel vervelend, en nu is het gelukkig voorbij. M.a.w. prijs je gelukkig met wat je wel goed voor elkaar hebt en waar je wel blij mee bent.
pi_185436703
Die indruk heb ik ook, dat lengte zeker niet altijd wat zegt over de intensiteit van het verdriet.

Heb jij het ook niet makkelijk dan... Ik probeer het ook zo te zien, en te voelen, dat ik de leuke tijd een plek moet geven, maar ook moet weten dat het goed is dat het met zo iemand niks wordt en daar blij om moet zijn. En daar zit ook een gedeelte van de pijn in. Hoe zo leuk oprecht iemand waar je zo samen mee was (zo leek het) zo enorm kan liegen en bedriegen en egoistisch kan zijn.

Het verstand wil wel, maar het gevoel moet ook mee en er zal tijd over heen moeten. Ben nu vooral verward.
pi_185440180
Ik had zelf ook vreselijk liefdesverdriet omdat het mij niet duidelijk was waarom de relatie door die ander was beëindigd. Nu later zie ik in dat het helemaal niets uitmaakte. Ik kende hem nog maar kort, ik hield niet echt van hem ook al lijkt het in het geval van verliefdheid dan zo en het is veel erger als er met iemand die je al veel langer kent iets gebeurt, of zo. Een romantische relatie is vaak zo'n oppervlakkige vorm van relatie, tenzij je iemand al jaren kent. Het is kut dat het door verliefdheid mooier lijkt dan het is. Maar uiteindelijk waren jullie vreemden voor elkaar. Hoe dan ook, zoiets moet echt slijten. Maar misschien helpt het om jezelf te herinneren dat het feit dat dit iets betekende een waan is. Je bent inderdaad in de war.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')