Aardbei met heet voedsel is toch wel lekkerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:54 schreef Sigaartje het volgende:
Creativiteit in actie! Wat is dat voor sausje?
Ik tel daar nog geen 500 calorieen. Heb je daar echt genoeg aan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
Had weer zin om te koken, dus vandaag heb ik het volgende als avondeten:
2 burgers met hot sauce erop, half zakje spinazie en aardbei. Beetje peper en zout erop gedaan nadat ze klaar waren met koken. (aardbei is wel rauw)
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik tel daar nog geen 500 calorieen. Heb je daar echt genoeg aan?
Of gaat de zak Croky en pot ijs open straks.
640kcal*quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:00 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik tel daar nog geen 500 calorieen. Heb je daar echt genoeg aan?
Of gaat de zak Croky en pot ijs open straks.
Nope. Te weinig gekookt zelfsquote:
Er hoeven geen koolhydraten in iedere maaltijd. Of wel?quote:
Van mij moet niks.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er hoeven geen koolhydraten in iedere maaltijd. Of wel?
Neuh. Ik volg geen dieet, maar vind het prettig om 's avonds niet te veel koolhydraten te eten naast mn stuk fruit... Dus vaak gewoon puur groente en peulvruchten. (Nu bijv. groenteburgers)quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Van mij moet niks.![]()
Maar dit noem jij avondeten. En dat is meestal ook met een koolhydraten-bron. Tenzij je een bepaald dieet volgt.
Ik let eigenlijk vnl op mijn eiwitten. Dat ik daar genoeg van binnen krijg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Neuh. Ik volg geen dieet, maar vind het prettig om 's avonds niet te veel koolhydraten te eten naast mn stuk fruit... Dus vaak gewoon puur groente en peulvruchten. (Nu bijv. groenteburgers)
Volgens mij zit ik met mn ontbijtjes vaak wel al aan het limiet van koolhydraten
Deed ik vroeger ook, maar merkte dat ik qua eiwitten meer dan genoeg binnen kreeg als ik gewoon normaal at, dus hoefde er niet echt op te letten. Vet wel overigens. Vergeet steeds om olie te gebruiken of iets vettigs te etenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik let eigenlijk vnl op mijn eiwitten. Dat ik daar genoeg van binnen krijg.
Ieder zijn ding.
En tof dat je je eten post!
Oei. Dat is voor mannen ook echt wel belangrijk. Vetten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deed ik vroeger ook, maar merkte dat ik qua eiwitten meer dan genoeg binnen kreeg als ik gewoon normaal at, dus hoefde er niet echt op te letten. Vet wel overigens. Vergeet steeds om olie te gebruiken of iets vettigs te eten
Ook voor vrouwen erg belangrijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Oei. Dat is voor mannen ook echt wel belangrijk. Vetten.
Begrijp dat die je hormoon-huishouding (mede) regelen.
Bakken, koken, grillen, 1 pot natquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Mag hopen dat je die burgers niet gekookt hebt
Oh dus je bent bodybuilder en je eet elke 4 uur ofzo?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Er hoeven geen koolhydraten in iedere maaltijd. Of wel?
3 maaltijden per dag en dan 5 snacks ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Oh dus je bent bodybuilder en je eet elke 4 uur ofzo?
Gedoe? Hoe dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:59 schreef Sigaartje het volgende:
Is dat verse spinazie?
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik spinazie eet uit een diepvriesdoosje. Ik vind het altijd zo'n gedoe, maar ik vind spinazie wel erg lekker.
Gedoe?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:59 schreef Sigaartje het volgende:
Is dat verse spinazie?
Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik spinazie eet uit een diepvriesdoosje. Ik vind het altijd zo'n gedoe, maar ik vind spinazie wel erg lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |