Heel de maatschappij is naar de klote, man.quote:
Daar heeft hij wel een punt genotquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel de maatschappij is naar de klote, man.
Hmm denk je echt?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee klopt. Dat gaat echt niet meer gebeuren. Wordt WSoD-finals in november en dan is het over.
Ja wat moet je er mee verder, het kwaad is al geschied, SS staat in de achtste finales.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:23 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 18:15:38Yes people I am out of the top 32 but I knew that was coming. People writing me off already and thats fine. This year would be a marathon not a sprint I knew that at the start. Was hoping for better results but if anyone thinks I am giving up already you better think again ! 1/2 reageer retweet
Willekeurige mention; @:mani89twitter:Raybar180 twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 18:19:17And YES it hurts losing every time but I am trying and I am fighting my own battles. One at a time. Didn’t play a lot of tournaments 2 years ago so getting some results in at pro tours or euro tours will get me back up hopefully but it will be small steps I realise that 2/2 reageer retweet
Ja gaat niks worden met raya.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm denk je echt?
Benito en Klaasen staan overigens ook niet op WK-plaatsing momenteel.
Hoe zie jij dat gebeuren dan? Dat hij op de vloer flink uit gaat halen terwijl hij vaak maar één of twee rondjes wint?quote:
Dat had ik al voor het WK gesteld.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:17 schreef El-Stinho het volgende:
@:Wimderon, kunnen we stellen dat Jizzy redelijk op de weg terug is?
Ik gok: kwalificeren voor een eurotournooi of 7. Op sommige 1 a 2 rondjes overleven en verder bij 2 a 3 pcs kwartfinale halen. Dan ben je al een heel eindquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat gebeuren dan? Dat hij op de vloer flink uit gaat halen terwijl hij vaak maar één of twee rondjes wint?
Wie weet...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:43 schreef Machielovic het volgende:
Wade Wade het niet meer is misschien niet meer grappig maar gaat nu wel op
Die was wel wat wisselvallig binnen zijn potje. Maar is wel een kanshebber uiteraardquote:
Zo bijzonder gooide Cross vandaag ook niet.quote:
Zoveel ponden op de vloer heb je nou ook weer niet nodig, aangezien de top 32 buiten de reguliere OoM zich nog plaatst. Barney is momenteel bijzonder weinig maar de kans is behoorlijk dat hij het via die route nog redt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat gebeuren dan? Dat hij op de vloer flink uit gaat halen terwijl hij vaak maar één of twee rondjes wint?
20.000 plus vind ik voor Van Barneveld gewoon een lastige uitdaging.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoveel ponden op de vloer heb je nou ook weer niet nodig, aangezien de top 32 buiten de reguliere OoM zich nog plaatst. Barney is momenteel bijzonder weinig maar de kans is behoorlijk dat hij het via die route nog redt.
Nee, tot zover is duidelijk.quote:
Strafblaadjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:15 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nee, tot zover is duidelijk.
Dat heeft ons aller Yannick al vaak gezegd (en de daders moeten de benen breken)
Maar hoezo
Die hoektwitter:OfficialPDC twitterde op zaterdag 02-03-2019 om 21:10:20That is incredible!!What a dart from Nathan Aspinall into D8 from a seemingly impossible angle!#UKOpen https://t.co/qYNV4eTqL7 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |