Na 8 kilometer ziet Vital Concept met Corentin Ermenault een mannetje in de volgwagen stappen. Als we dit tempo aanhouden, dan gaan niet veel renners de finish in Kuurne bereiken.quote:
Toen was het nog wel 10 graden kouder toch?quote:Op zondag 3 maart 2019 12:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb opeens zo’n gevoel dat we een herhaling krijgen van de editie Traksel, Flens en Stannard.
Ja, plus dat het nu niet regent en de wind waait minder hard.quote:Op zondag 3 maart 2019 12:33 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Toen was het nog wel 10 graden kouder toch?
Cort (Astana), Naesen (Lotto-Soudal), Ligthart (Direct Energie), Turgis (Vital Concept), De Winter (Wanty-Gobert), Kirsch (Trek) en Jarrier (Arkéa). Hun bonus: 4'23".quote:
Fijn om dit te horen Kunt.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens goed nieuws.
Heb mn vriendin alleen naar Maastricht gestuurd dus ik ben er gewoon bij vanmiddag
Ow sorry typo jeweets.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat flauw zeg om gelijk te schelden
Ik moet alleen nog even de massage olie en de tissues erbij pakken. Verder ben ik er helemaal klaar voor.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oke oke.
Zit je er klaar voor of moet je nog gaan fietsen vandaag vriend?
Zo’n vriendin moet je koesterenquote:Op zondag 3 maart 2019 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens goed nieuws.
Heb mn vriendin alleen naar Maastricht gestuurd dus ik ben er gewoon bij vanmiddag
Ik hoef mijn vriendin helemaal niet weg te sturen, zolang ze maar niet voor het beeld gaat staan en rustig blijft.quote:
Het is carnaval he.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hoef mijn vriendin helemaal niet weg te sturen, zolang ze maar niet voor het beeld gaat staan en rustig blijft.
Met jouw username moet je ook het langlaufen kijken nuquote:Op zondag 3 maart 2019 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb een flesje Fantome klaar staan voor deze mooie middag.
De wintersporten ben ik niet zo van behalve veldrijden uiteraard.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met jouw username moet je ook het langlaufen kijken nu
Eens het is een platvloerse boerentraditie.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is carnaval he.
Ik moest eigenlijk mee kaas. Maar dat is niks voor mij hoor
14h30, Sporzaquote:Op zondag 3 maart 2019 13:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar hoe laat begint het nou echt eigenlijk?
Hoezo eng dan?quote:Op zondag 3 maart 2019 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel powerbodys zeg die damesatletiekers
word er helemaal eng van
Kostanze Klosterhalfen.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel powerbodys zeg die damesatletiekers
word er helemaal eng van
Mijn oog was gevallen op die Poolse die was wel aardig.quote:Op zondag 3 maart 2019 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is zo bonkig Kaas. Wel goede billen de meeste.
En dan ook nog vrouwenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Donderflikkertyfstraal eens op met dat houtenbaanwielrennen. Ik wil koers.
Over ongeveer 20 minuten kunt u op Eén kijken naar rechtstreekse beelden. Dan zetten we ook onze livestream aan.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Donderflikkertyfstraal eens op met dat houtenbaanwielrennen. Ik wil koers.
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als een vrouw van haar middel is verlamd werkt dan nog wel de voortplanting en seksuele functies
Wel typisch dat ze een verlamde vrouw nog steeds vragen wat ze van de Belgische vindt.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als een vrouw van haar middel is verlamd werkt dan nog wel de voortplanting en seksuele functies
quote:Op zondag 3 maart 2019 14:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel typisch dat ze een verlamde vrouw nog steeds vragen wat ze van de Belgische vindt.
Ik moest erom grinniken, laat me.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat![]()
Is toch normaal iets om je af te vragen?
lijkt me welquote:Op zondag 3 maart 2019 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil het wel proberen.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, alleen als ik op maandag vrij ben.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij vandaag een biertje Stijn?
Netjes hoor.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik op maandag vrij ben.
Morgen om 07:45 de deur uit. #hardelevenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Ik ben nog vrij t/m woensdag dus ik doe er wel 1 als je het niet erg vindt
Dat is uitslapenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen om 07:45 de deur uit. #hardeleven
lekker centjes verdienen voor de BV Nederlandquote:Op zondag 3 maart 2019 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgen om 07:45 de deur uit. #hardeleven
Zoveel gebeurt daar ook niet..quote:Op zondag 3 maart 2019 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er iemand in Belgie die liever dit ziet dan KBK
Dat maakt niet uit, alleen de beelden al zijn magisch.quote:
Eens.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, alleen de beelden al zijn magisch.
Als je uit eten gaat begin je ook niet met het hoofdgerecht he?quote:Op zondag 3 maart 2019 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is er iemand in Belgie die liever dit ziet dan KBK
Het gaat om de beelden, een natte wegdek, de geur van regen, grinta op de koppen van de wielrenners.quote:
En Carl Berteele of Ruben van Gucht op de moto.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat om de beelden, een natte wegdek, de geur van regen, grinta op de koppen van de wielrenners.
twitter:SammyNeyrinck twitterde op zondag 03-03-2019 om 12:05:34Koers zoals in de goede, oude tijd. Briefing en omkleden @katushacycling in veranda broer ploegleider @demoldirk. Met @EteZabel als kroongetuige. @KuurneBxlKuurne @sporza @sporza_koers #KBK2019 #WhereLegendsWillBeRemembered #ExtraTimeKoers https://t.co/F5blsZQNv8 reageer retweet
En een presenterende Gummibeer.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En Carl Berteele of Ruben van Gucht op de moto.
Ik vaak wel eigenlijk kaas. Ben niet meer zo'n grote eter. Wil ook niet zo viesdik als oksel zijn maar kan niet fietsenquote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat begin je ook niet met het hoofdgerecht he?
Tegeltje ditquote:Op zondag 3 maart 2019 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat om de beelden, een natte wegdek, de geur van regen, grinta op de koppen van de wielrenners.
Ik leef met je mee. Lijkt me verschrikkelijk zo te moeten voortbestaan.quote:Op zondag 3 maart 2019 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vaak wel eigenlijk kaas. Ben niet meer zo'n grote eter. Wil ook niet zo viesdik als oksel zijn maar kan niet fietsen
twitter:sporza_koers twitterde op zondag 03-03-2019 om 14:13:41Na de 5e van 13 hellingen stapt Loetsenko (Astana) af. De achterstand van het peloton bedraagt nog ongeveer 3 minuten. #KBK19 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |