Je moet ergens je winst pakken als je je record aantal zeges van 2018 wil verbrekenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:39 schreef Marcoss het volgende:
1e keer in 100 jaar ofzo dat Lefevere deze koers weer eens wint
Contractjaar voor Stybar, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Terpstra is 2 seconden weg bij de ploeg en Stybar begint te winnen.
Omdat mensen ook koers kijken zonder een of ander spelletje in het achterhoofd.quote:
Stuyven was helaas niet zo goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee niks, gewoon een mooie winnaar.
Toch niet stiekem een klein vuistje omdat de vermaledijde Belgen Wellens en Van Avermaet niet wonnen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee niks, gewoon een mooie winnaar.
Ik ben tevreden ja, terechte winnaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat mensen ook koers kijken zonder een of ander spelletje in het achterhoofd.
Misvatting van je om te denken dat ik sport zo beleef.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat mensen ook koers kijken zonder een of ander spelletje in het achterhoofd.
Krekquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
De aankomst ligt niet meer op de legendarische Halsesteenweg in Meerbeke, maar is verhuisd naar het centrum van Ninove. En Van Avermaet is geen fan: "De nieuwe aankomstzone stoort me. Die was vorig jaar zo mooi in Meerbeke. Nu is die levensgevaarlijk. Komen we met een grote groep naar de eindmeet, dan is de renner met het grootste kamikazegehalte de winnaar. Alleen aankomen is mijn boodschap."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |