Hoezoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Stybar is de morele winnaar van de dag.
Oss kon zelf ook wel aardig sprinten vroeger, heeft ereplaatsen gereden in Touretappes. Beetje zoals Rojas of Eisel.quote:
Vraag is dan of Stybar zelf vertrouwt op z'n sprintquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
zie niet in waar ze Stybar gaan lossen. Tenzij Theuns t zo probeert en van Avermaet en Stybar naar elkaar kijken.
Nee, want het is een positiesprintquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:32 schreef franklop het volgende:
Olvarit zou dit toch wel in de sprint moeten pakken?
Het is ook wel natte winden weer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Ruben heeft wel de hoofdrol vandaag.
Ik juich voor Zdenek.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik juich voor mijn Wellens.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik juich voor mijn Wellens.
Ik zie de sluwe Luts dit wel winnen.quote:
Je moet ergens je winst pakken als je je record aantal zeges van 2018 wil verbrekenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:39 schreef Marcoss het volgende:
1e keer in 100 jaar ofzo dat Lefevere deze koers weer eens wint
Contractjaar voor Stybar, dan weet je genoeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Terpstra is 2 seconden weg bij de ploeg en Stybar begint te winnen.
Omdat mensen ook koers kijken zonder een of ander spelletje in het achterhoofd.quote:
Stuyven was helaas niet zo goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee niks, gewoon een mooie winnaar.
Toch niet stiekem een klein vuistje omdat de vermaledijde Belgen Wellens en Van Avermaet niet wonnen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee niks, gewoon een mooie winnaar.
Ik ben tevreden ja, terechte winnaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat mensen ook koers kijken zonder een of ander spelletje in het achterhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |