Als hij blijft zitten ja. Maar achteraf valt dat misschien ook wel mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:54 schreef pollewop77 het volgende:
D
[..]
Denk eerder dat er mensen gaan afhaken vanwege Tim
Ach ik ben zo dat als hij eruit is hij gewoon moeten kunnen leven. Dan is het tv programma voorbij.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:53 schreef Laysa het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Tim alles krijgt wat hij verdient.
Haha inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:55 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou, dat is dan in ieder geval 1 Utopiaan die heeft bereikt waarvoor hij binnenkwam.
Als dat zo zou zou werken, zou SBS niet alle afleveringen vullen met Tim.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:54 schreef pollewop77 het volgende:
D
[..]
Denk eerder dat er mensen gaan afhaken vanwege Tim
Ik kan Billy of een Ruud niet vergelijken met Timquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ach was dat met Ruud en Billy ook niet zo?
Vooral Ruud met de onhandigheid met de koeien steeds, als ze uit Utopia zijn dan verwaterd het wel weer.
Maar wel janken als niemand broden van hem wil, het doet hem wel degelijk watquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:54 schreef formule het volgende:
[..]
Hij doet het toch allemaal zelf, hij is er trots op de meest gehate inwoner te zijn, hij wil ook steeds de publieksstem
Stel dat ie nu blijft...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als dat zo zou zou werken, zou SBS niet alle afleveringen vullen met Tim.
Ik verwacht dat hij dan iedere week met zijn kop over de schutting hangt om Franny richting poort te praten. Dat we dan dus nog niet van hem af zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach ik ben zo dat als hij eruit is hij gewoon moeten kunnen leven. Dan is het tv programma voorbij.
Volgens mij is dat water?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:57 schreef Bestweldonker het volgende:
Jens lekker aan een biertje, hij heeft het verdient!
Zodra er op een ander gefocust wordt op de streams en in de uitzendingen is dat voorbij. Tim gaat er dan met de volgende stemmingen uit, nauwelijks zendtijd gehad...over.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:57 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Stel dat ie nu blijft...
Denk dat er best mensen zijn die denken ik heb genoeg van die poppenkast
Denk dat als ze de petertjes nu geen halt toeroepen dat ze de stemmingen af kunnen schaffen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Zodra er op een ander gefocust wordt op de streams en in de uitzendingen is dat voorbij. Tim gaat er dan met de volgende stemmingen uit, nauwelijks zendtijd gehad...over.
Mocht ze willenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:00 schreef freaky40 het volgende:
Mylene is net de blonde versie van de jongere versie van Katja Schuurman.
Het zal anders zijn geweest, maar ik weet nog wel met Ruud dat niemand hem meer kon luchten na dat gedoe steeds met de koeien.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:56 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik kan Billy of een Ruud niet vergelijken met Tim
Tim is echt eng qua persoonlijkheid.
Ik snap sowieso dat gemail niet echtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zal anders zijn geweest, maar ik weet nog wel met Ruud dat niemand hem meer kon luchten na dat gedoe steeds met de koeien.
Talpa, Boer John, Dierenbescherming alles werd toen ook uit de kast getrokken.
En Ruud ging er snel uit na dat gebeuren.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zal anders zijn geweest, maar ik weet nog wel met Ruud dat niemand hem meer kon luchten na dat gedoe steeds met de koeien.
Talpa, Boer John, Dierenbescherming alles werd toen ook uit de kast getrokken.
Ja ik hoorde het haar vragen aan jens. Sorry maar dan ben je toch wel heel simpel om dat te willen gaan doen daar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:01 schreef pollewop77 het volgende:
Wat een ellendige streams
Of Christel achter de pc
Of Mylene en Jens die plakken en liedjes gaan zingen over Sinterklaas
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat gemail niet echt
Ze zouden weer 1x in de maand moeten stemmen, dan blijven de Utopianen veel alerter!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:00 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat als ze de petertjes nu geen halt toeroepen dat ze de stemmingen af kunnen schaffen.
Ik ben voor idd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze zouden weer 1x in de maand moeten stemmen, dan blijven de Utopianen veel alerter!![]()
(of 1x in de 6 weken)
Nu zakt het weer een hele maand of meer, totaal in, na de stemmingen, saai tot en met!
Ik vond wel dat hij een biertje had verdient, maar deed hem onrecht,quote:
Weet ik niet, in Oktober pas geloof ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En Ruud ging er snel uit na dat gebeuren.
Ik vond haar van het begin af aan al helemaal niets ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:03 schreef juul. het volgende:
Arghhhh ben die Mylene ook zo zat met d'r kijk mij eens blij zijn, aanstellerig kind
Of ieder half jaar 2 mensen de kans geven met borg te vertrekken. Willen er meer kunnen ze daar ook een spelelement van maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:02 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze zouden weer 1x in de maand moeten stemmen, dan blijven de Utopianen veel alerter!![]()
(of 1x in de 6 weken)
Nu zakt het weer een hele maand of meer, totaal in, na de stemmingen, saai tot en met!
Ik begrijp je gevoel, laat haar eens flink zijn en het gesprek aan gaan met Jessie en hem zeggen dat ze zich door hem onveilig heeft gevoeld. Iedereen weet het behalve hijquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:03 schreef juul. het volgende:
Arghhhh ben die Mylene ook zo zat met d'r kijk mij eens blij zijn, aanstellerig kind
Denk het ook, na gerrit en jessie en een beetje brandon is ze nu met Jens close.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:04 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij bloeit er wat op bij Mylene en jens
Gelukkig heeft ze Jens, daar kun je je zo lekker veilig bij voelenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik begrijp je gevoel, laat haar eens flink zijn en het gesprek aan gaan met Jessie en hem zeggen dat ze zich door hem onveilig heeft gevoeld. Iedereen weet het behalve hij
Ook dat Koosquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik begrijp je gevoel, laat haar eens flink zijn en het gesprek aan gaan met Jessie en hem zeggen dat ze zich door hem onveilig heeft gevoeld. Iedereen weet het behalve hij
Die zit aan iedereen die haar aandacht geeft....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:04 schreef Angelique61 het volgende:
Volgens mij bloeit er wat op bij Mylene en jens
erm kingkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die zit aan iedereen die haar aandacht geeft....
Goed ideequote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Of ieder half jaar 2 mensen de kans geven met borg te vertrekken. Willen er meer kunnen ze daar ook een spelelement van maken.
Ik vind dat kijkers van dit soort programma's alleen maar moeten observeren en commentaar leveren op allerlei social media, maar zich nergens actief mee moeten bemoeien.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:02 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat gemail niet echt
Maakt het juist leuk. Nooit saaiquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef Poesjuh het volgende:
Tim verziekt het programma met zijn zieke geest
Mooi format!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Of ieder half jaar 2 mensen de kans geven met borg te vertrekken. Willen er meer kunnen ze daar ook een spelelement van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |