Fair enoughquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee jullie praten hier ook over voetbal terwijl daar VBL voor is
Heb die van Sebastian Potion 9quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:46 schreef Cronometer het volgende:
SE ik was vergeten je aan te geven dat je ook altijd een leave in conditioner in je haar moet doen.
Srs? Droogde mijn haar compleet uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:47 schreef Myrr het volgende:
Heb nu dus de volledige argan (haar) lijn van Dr. Organic aangeschaft en moet zeggen dat ik niet ontevreden ben.
Ook de conditioner (pot) en het serum?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Srs? Droogde mijn haar compleet uit.
Serum niet gebruikt dacht ik. Shampoo en creme welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:49 schreef Myrr het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een serum in heb en het gevoel heb dat het iets doet. Mijn haar was de hele week fancy af.
Show me eens foto van alleen je haar.quote:
Je ging gisteren ook veel te laat naar bedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:51 schreef Cronometer het volgende:
Ben t moe zijn zo zat he. Godverdomme gewoon.
Heb geslapen tot 11.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je ging gisteren ook veel te laat naar bed
Oke ik dm jequote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Show me eens foto van alleen je haar.
Die Sebastian Potion 9 bevat siliconen, je shampoo daarentegen geen sulfaten. Dan krijg je opbouw
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
Heb een bos rozen gekregen. Gewoon zomaar en zonder hints of iets.
Aww zo lief 🥰quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
Heeft hij er wel wat moois bij gezegd?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |