Fair enoughquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee jullie praten hier ook over voetbal terwijl daar VBL voor is
Heb die van Sebastian Potion 9quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:46 schreef Cronometer het volgende:
SE ik was vergeten je aan te geven dat je ook altijd een leave in conditioner in je haar moet doen.
Srs? Droogde mijn haar compleet uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:47 schreef Myrr het volgende:
Heb nu dus de volledige argan (haar) lijn van Dr. Organic aangeschaft en moet zeggen dat ik niet ontevreden ben.
Ook de conditioner (pot) en het serum?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Srs? Droogde mijn haar compleet uit.
Serum niet gebruikt dacht ik. Shampoo en creme welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:49 schreef Myrr het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik een serum in heb en het gevoel heb dat het iets doet. Mijn haar was de hele week fancy af.
Show me eens foto van alleen je haar.quote:
Je ging gisteren ook veel te laat naar bedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:51 schreef Cronometer het volgende:
Ben t moe zijn zo zat he. Godverdomme gewoon.
Heb geslapen tot 11.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je ging gisteren ook veel te laat naar bed
Oke ik dm jequote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Show me eens foto van alleen je haar.
Die Sebastian Potion 9 bevat siliconen, je shampoo daarentegen geen sulfaten. Dan krijg je opbouw
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
Heb een bos rozen gekregen. Gewoon zomaar en zonder hints of iets.
Aww zo lief 🥰quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
Heeft hij er wel wat moois bij gezegd?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
Ja samequote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Aww zo lief 🥰
Moest er altijd om smeken. En kreeg t nog niet.
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik rust eigenlijk alleen goed uit als ik ook op tijd ga slapen.quote:
Nee dat zou eng worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft hij er wel wat moois bij gezegd?
Beentjes wijd vanaafquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
Is maar net waar je kont beter in uitkomt :pquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:01 schreef Samzz het volgende:
Jezus, ik krijg op m'n jurk van 10 euro net zo veel complimenten als op die van 120 euro.
Laat het prijskaartje er dan ook aan hangen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:01 schreef Samzz het volgende:
Jezus, ik krijg op m'n jurk van 10 euro net zo veel complimenten als op die van 120 euro.
Heb mn periode niet. Wil mezelf opsluiten en chips etend dood gaan. 😌quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik rust eigenlijk alleen goed uit als ik ook op tijd ga slapen.
Dat laatste is nogal een vaststaand iets, niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Myrr het volgende:
Naja vanochtend zei hij dat ie wel onze (mij en kind) initialen op zijn borst wil laten zetten. En als het uit ging was ik nog steeds de moeder van zijn kind.
I am shook. Deze man.
Issie toch wel financieelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Myrr het volgende:
Naja vanochtend zei hij dat ie wel onze (mij en kind) initialen op zijn borst wil laten zetten. En als het uit ging was ik nog steeds de moeder van zijn kind.
I am shook. Deze man.
Schijt je nog steeds bladeren?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb mn periode niet. Wil mezelf opsluiten en chips etend dood gaan. 😌
Ja daar heeft ie geen bloemen voor nodig. Op zich is shirtloos rondlopen wel voldoende trigger.quote:
Dat is in die van 120 euroquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is maar net waar je kont beter in uitkomt :p
Ja. Bedoelde meer dat ik zei van aha en dan gaat het uit en staat mijn letter nog op je tet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat laatste is nogal een vaststaand iets, niet.
Hmmm, niet bepaald het fashionstatement dat ik wil maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat het prijskaartje er dan ook aan hangen.
12 complimenten voor de prijs van een enkel jurkjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef Myrr het volgende:
Maar een jurk van 10 euro die complimenten vangt is alleen maar meegenomen toch.
Klinkt wel vredig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb mn periode niet. Wil mezelf opsluiten en chips etend dood gaan. 😌
Sowieso hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef Myrr het volgende:
Maar een jurk van 10 euro die complimenten vangt is alleen maar meegenomen toch.
I know, in shock nu zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, niet bepaald het fashionstatement dat ik wil maken.
Go Go Inspector Stimoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef SideEffect het volgende:
Heb stimo te veel informatie toevertrouwd
Nee hoor. Ik zit lekker chill met m'n voetjes op de verwarming te wachten tot mijn warme chocomel gebracht wordt door m'n collega.quote:
We Vibe IIIquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij nog wat speeltjes die je aan kan bevelen?
Issie te doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit lekker chill met m'n voetjes op de verwarming te wachten tot mijn warme chocomel gebracht wordt door m'n collega.
Hoezo, je koopt toch niet een jurk voornamelijk voor de complimenten? Lijkt me toch dat er een verschil in kwaliteit is en het dus een slechtere jurk is die eerder kapot gaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso hoor.
Betekent alleen maar dat goedkoop niet per se slechter is.
Aiiquote:
Oeiquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef SideEffect het volgende:
Heb stimo te veel informatie toevertrouwd
Nee. Ik koop een jurk omdat ik m mooi vind.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, je koopt toch niet een jurk voornamelijk voor de complimenten? Lijkt me toch dat er een verschil in kwaliteit is en het dus een slechtere jurk is die eerder kapot gaat.
Alweer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef Samzz het volgende:
Kan niet wachten om naar huis te kunnen. Omkleden, met de honden fietsen en daarna met een reep chocola op de bank Fantastic Beasts 2.
Mij nooit horen zeggenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik was toch altijd die dikke kut Turk?
Ja, ik heb van de week niet echt goed opgelet. Dus nog een keer kijken. Heb de helft van t verhaal niet meegekregen omdat ik te druk was in m'n hoofd.quote:
Ik vond hem ook een beetje trubbelig en warrig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb van de week niet echt goed opgelet. Dus nog een keer kijken. Heb de helft van t verhaal niet meegekregen omdat ik te druk was in m'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |