Sowieso hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef Myrr het volgende:
Maar een jurk van 10 euro die complimenten vangt is alleen maar meegenomen toch.
I know, in shock nu zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, niet bepaald het fashionstatement dat ik wil maken.
Go Go Inspector Stimoquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef SideEffect het volgende:
Heb stimo te veel informatie toevertrouwd
Nee hoor. Ik zit lekker chill met m'n voetjes op de verwarming te wachten tot mijn warme chocomel gebracht wordt door m'n collega.quote:
We Vibe IIIquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij nog wat speeltjes die je aan kan bevelen?
Issie te doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zit lekker chill met m'n voetjes op de verwarming te wachten tot mijn warme chocomel gebracht wordt door m'n collega.
Hoezo, je koopt toch niet een jurk voornamelijk voor de complimenten? Lijkt me toch dat er een verschil in kwaliteit is en het dus een slechtere jurk is die eerder kapot gaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso hoor.
Betekent alleen maar dat goedkoop niet per se slechter is.
Aiiquote:
Oeiquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef SideEffect het volgende:
Heb stimo te veel informatie toevertrouwd
Nee. Ik koop een jurk omdat ik m mooi vind.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, je koopt toch niet een jurk voornamelijk voor de complimenten? Lijkt me toch dat er een verschil in kwaliteit is en het dus een slechtere jurk is die eerder kapot gaat.
Alweer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef Samzz het volgende:
Kan niet wachten om naar huis te kunnen. Omkleden, met de honden fietsen en daarna met een reep chocola op de bank Fantastic Beasts 2.
Mij nooit horen zeggenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:09 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik was toch altijd die dikke kut Turk?
Ja, ik heb van de week niet echt goed opgelet. Dus nog een keer kijken. Heb de helft van t verhaal niet meegekregen omdat ik te druk was in m'n hoofd.quote:
Ik vond hem ook een beetje trubbelig en warrig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik heb van de week niet echt goed opgelet. Dus nog een keer kijken. Heb de helft van t verhaal niet meegekregen omdat ik te druk was in m'n hoofd.
Ja dat weet ik dus niet, want niet heel best opgeletquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond hem ook een beetje trubbelig en warrig.
Ah dat is wel mooi jaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik koop een jurk omdat ik m mooi vind.
Maar blijkbaar vinden mensen m me mooi staan en dat is mooi. Want meestal is goedkoop niet ideaal qua pasvorm of stof of zo. Maar daar heb ik met deze ook geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |