Ja samequote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:58 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Aww zo lief 🥰
Moest er altijd om smeken. En kreeg t nog niet.
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik rust eigenlijk alleen goed uit als ik ook op tijd ga slapen.quote:
Nee dat zou eng worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft hij er wel wat moois bij gezegd?
Beentjes wijd vanaafquote:Op zaterdag 2 maart 2019 13:56 schreef Myrr het volgende:
Heb een bos rozen gekregen. Gewoon zomaar en zonder hints of iets.
Is maar net waar je kont beter in uitkomt :pquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:01 schreef Samzz het volgende:
Jezus, ik krijg op m'n jurk van 10 euro net zo veel complimenten als op die van 120 euro.
Laat het prijskaartje er dan ook aan hangen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:01 schreef Samzz het volgende:
Jezus, ik krijg op m'n jurk van 10 euro net zo veel complimenten als op die van 120 euro.
Heb mn periode niet. Wil mezelf opsluiten en chips etend dood gaan. 😌quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met jou zit, maar ik rust eigenlijk alleen goed uit als ik ook op tijd ga slapen.
Dat laatste is nogal een vaststaand iets, niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Myrr het volgende:
Naja vanochtend zei hij dat ie wel onze (mij en kind) initialen op zijn borst wil laten zetten. En als het uit ging was ik nog steeds de moeder van zijn kind.
I am shook. Deze man.
Issie toch wel financieelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Myrr het volgende:
Naja vanochtend zei hij dat ie wel onze (mij en kind) initialen op zijn borst wil laten zetten. En als het uit ging was ik nog steeds de moeder van zijn kind.
I am shook. Deze man.
Schijt je nog steeds bladeren?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb mn periode niet. Wil mezelf opsluiten en chips etend dood gaan. 😌
Ja daar heeft ie geen bloemen voor nodig. Op zich is shirtloos rondlopen wel voldoende trigger.quote:
Dat is in die van 120 euroquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is maar net waar je kont beter in uitkomt :p
Ja. Bedoelde meer dat ik zei van aha en dan gaat het uit en staat mijn letter nog op je tet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat laatste is nogal een vaststaand iets, niet.
Hmmm, niet bepaald het fashionstatement dat ik wil maken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat het prijskaartje er dan ook aan hangen.
12 complimenten voor de prijs van een enkel jurkjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:06 schreef Myrr het volgende:
Maar een jurk van 10 euro die complimenten vangt is alleen maar meegenomen toch.
Klinkt wel vredig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb mn periode niet. Wil mezelf opsluiten en chips etend dood gaan. 😌
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |