Zeer slim, want met raden waren we niet ver gekomen vanavond, gok ik.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb 191 uitzendingen (stiekem zo'n 200 met Göp meegeteld) achter de rug en ik heb maar twee keer een probleem met Mixxx gehad; beide keren zodanig dat ik de uitzending niet hoefde te onderbreken.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeer slim, want met raden waren we niet ver gekomen vanavond, gok ik.
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeer slim, want met raden waren we niet ver gekomen vanavond, gok ik.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens - bedenk ik nu pas - bleven mijn mp3-tags gewoon correct werken, ondanks dat mijn show twee uur duurde.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:05 schreef livelink het volgende:
Alaafterparty![]()
Stiekem bewonder ik dit soort vondsten wel.
Mooi.quote:
Ik wil het niet eens weten, geloof ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Daar heeft Vout een speciale neus en klein kwastje voor, livelink.
Ik heb Melting nog nooit horen praten.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Ik heb deze mic nog nooit gebruik namelijk. En Melting ook niet.
Daar stoft ie heel voorzichtig mee af, tot de vondst zichtbaar is.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens weten, geloof ik.
Dat is inderdaad lang geleden. Komt omdat deze mic niet werkt met Vdj denk ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb Melting nog nooit horen praten.
Ik ook niet. Maar goed voorbeeld doet volgen...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb Melting nog nooit horen praten.
USB microfoon dit?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 21:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lang geleden. Komt omdat deze mic niet werkt met Vdj denk ik.
Ja, maar dat was de vorige ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |