Hier gaan we weer verder
Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!
0:35
Stem: Willen jullie ??? ff schoonmaken?
Bart: Zou je het zelf willen doen?
Stem: Ik kan er niet in deur zit op slot.
G: Ik heb geen doekje!
Stem: Doe maar met je mouw.
R&Bart: Amateurs!
G: Kunnen jullie het niet over de schutting gooien, net als die batterijen daarstraks?
Stem: Ok, doen we.
doekjes worden schutting over gegooid en G maakt kijkraampje om onder het zeiltje te kijken schoon.
0:50
G, R&B praten stoer nog ff verder over dienst en zo.
stream 1&2 wordt wel gepraat, maar klinkt heel in de verte. (Dacht af&toe Bianca te horen, maar er is in ieder geval niets te verstaan. Af&toe een opbollend bewegend blauwe slaapzak te zien, maar ik kan hier verder helemaal niks uit opmaken.)
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 01-12-2000 00:54]
Ik heb helaas vrijwel geen geluid.
Gaat vervolgens over Frank en Ronald de Boer die pleite voor een belastingplan voor voetballers terwijl ze geld genoeg hebben
Nog wat voetballers passeren de revue
Bewoners hangen allemaal op de tegels rond en ziet er niet naar uit dat ze snel iets gaan doen, blijkbaar is het wachten ergens op
Ze krijgen nog even tijd om te oefenen
Koos wil niet oefenen omdat hij anders straks helemaal kapot is, en het zo wie zo niet haalt
Bart: Jullie hebben nog een uur om te oefenen om half twaalf beginnen we
De opdracht
Het team moet met zes mensen de volledige baan over
twee met rugzak
1 met blinddoek
Ze krijgen drie pogingen op de grond is af
En ze mogen er zo lang over doen als ze willen
Robin ik wil wel geblindoekt met rugzak om
Bart: Dat doen we dus niet
Robin zal geblinddoekt gaan
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-12-2000 11:04]
Bianca vraagt wat Bart eigenlijk op z'n website heeft staan. Bart: "Ach, een column, wat foto's en je kan t-shitjes en zo bestellen". Georgie: "En ook chatten?". Bart: "Je kan prima met me chatten, maar dan moet je me wel bellen, ik vind dat chatten niet zo handig". Er vliegt een vliegtuigje over. Iedereen kijkt naar boven en volgt 't vliegtuigje.
Er gebeurt dan ook meer in de lucht dan in de tuin...
10:55 uur
Bianca: "Dat wachten, dáár krijg je het koud van". Ze gaat maar even met Hieke een balletje trappen. Hieke vertelt ondertussen dat ze gisteren uitgleed en dat dat behoorlijk pijn deed. Volgens Bianca is de opdracht goed te doen: "Dit mogen we niet weggeven".
11:00 uur
Ze willen de zieke kip bekijken. Bianca: "Maar ze wil niet gepakt worden".
Dit in tegenstelling tot een aantal bewoonsters. Red.
11:05 uur
Bianca verbaast zich erover dat ze geen stemmen had. Hieke: "Dat komt nog wel, en je kunt ook maar één keer gaan, lieverd". Ze zijn uitgevoetbald. Roddelen daarna nog even over Koos. Dat-ie soms rare buien heeft etc.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 01-12-2000 11:03]
Robin moppert toch weer wat op de opdracht: "Ik ga het huis hierdoor echt niet meer waarderen, het is toch normaal dat je binnen slaapt in Nederland en niet in de tuin?". Fewrdi: "De meeste mensen die dat doen, doen dat op een mooie zomerdag". Koos: "Hebben ze dan geen bed?". Fewrdi: "Nee, dan willen ze de tent even uittesten of zo".
De stemming is overigens wel iets beter dan de gesprekken hier nu doen vermoeden. Ze zitten ook een beetje te grappen.
Bewoners moedigen hem af en toe aan
Ferdie: Top....Gaat lekker..... topie sjorsie
Koos: Heel goed
Bianca heel goed
Georgie heeft het als eerste gehaald
Bewoners: Rustig aan dees
Comando joy
Heel goed dees
Rustig aan
Heel goed
Denk aan je kracht, niet in paniek raken
Heel goed oke
Neem je tijd
Een voetje is genoeg
En applausje aan het eind
Ook Desiree haalt de baan zonder problemen
Aanmoedigingen weer, hoewel dit keer wat minder
Ook Ferdie haalt het
De bewoners wordt steeds minder enthousiast met aanmoedigen
Alleen op het gedeelt van de banden moedigen ze haar iets aan
Ook Hieke haalt het
Oude marinier
heel goed
Rustig
Die laaste nog even, zit je voet er in?
Ferdie meld tussen door dat hij niets van de rugzak gemerkt heeft
Ook Bianca komt zonder problemen aan het einde van de hindernis
De bewoners moedigen hem weer aan
Eitje Koos
Ga even zitten op die band en probeer even anders
Rustig
Oke
Jaa
Kom op koos
Netjes
Kom op Koos nog een onderdeel
Ook Koos komt zonder nodige problemen aan het eind van de baan
De bewoners juichen aan het einde als koos het gehaald heeft en weten dat de opdracht geslaagd is
Ruim hem nu maar op binnen een uur
Binnen een uur? Bart: Nee grapje
Ze beginnen gelijk met het opruimen van de baan, de bewoners verlangen duidelijk er naar om weer naar binnen te kunnen
Ferdie: Die loosers regelen nooit iets voor ons
Bart: Doe dan zelf wat, je hebt hier alle vrijheid
Ferdie: Mij hoor je niet klagen
Bart heeft het idee om op de streams of in de uitzending gironummer te noemen. Om bv. in een gesponserd hamburgerpak rond te lopen.
Bart loopt het huis in, heeft even problemen met het afsluiten van de deur. Gaat vervolgens in de DBK zitten, ik hoor de stem van Beau die zegt: "Zo..."
En de camera is weg; geluid gaat weer naar de tuin, waar de bewoners nog even doorgaan met het afbreken van de stormbaan.
12.35 Bart rommelt in het toilet, herenslaapkamer en later in de keuken. Hij rotzooit in laatjes en tussen de was; ik neem aan dat hij dingetjes aan het verstoppen is... (of hij steelt souvenirtjes, kan ook).
Ik ben weer weg, suc6 streamers, ik ga even examen doen
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 01-12-2000 12:38]
Hij heeft oa in de wc in de prullebak wat verstopt, in het kastje naast de herenslaapkamer. In de herenslaapkamer ergens bij de camera die aan het plafond hangt. In de kamer in een la.
Hij is nu in de damesslaapkamer.
Bart: 'Nog 3'
Als laatste is hij nu weer in de huiskamer, hij lijkt iets in een fles te stoppen.
Bart knuffelt Dees extra lang. Dees wordt helemaal verlegen. Als Bart weg is praat Hieke met haar.
H: Jammer he.
D: Volgens mij moest ie een beetje huilen
H: Dat zal toch niet?
D: Volgens mij had ie vanavond nog graag met ons mee willen eten.
H: Ga je nog met hem stappen?
D: Ja, we zouden een keer wat afspreken. Hadden we het vannacht over.
H: Ja, ik heb m'n oren ook niet in m'n zak zitten. Leuk voor je hoor, wie had dat nou kunnen denken.
Koos: Nou, de mensen met een liefde buiten het huis hebben het maar moeilijk hoor.
Dees: Liefde........
B: Ik vind dat toch zo kinderachtig.
Bart over de intercom
B: Jongens, ik heb nog meer goed nieuws voor jullie, de weekopdracht is geslaagd.
R: EN EN ... praat door ... !!!
B: Nog meer goed nieuws, de sleutel komt eraan.
Koos vraagt al snel of hij zich als eerste koud mag douchen.
Stem : jullie hebben allemaal shirts van Bart gekregen, maar deze mogen alleen binnenstebuiten gedragen worden i.v.m. de reclame.
R. : ik wilde het toch als poetsdoek gebruiken
H. : nou ja...
Ze gaan bezig met de boodschappenlijst en eten er wat bij.
F. : ik vond het een topweek
K. leest voor : de opdracht is geslaagd, maar er wordt f 40,- in mindering gebracht i.v.m. het blikvoer tijdens de survival. Ze krijgen er 30 % bij voor het weekbudget. De kip kan 'broedziek' zijn. Let er op dat de andere kippen niet aan de betr. kip gaan pikken. Blijf de kippen observeren en breng ze desnoods in veiligheid.
G: Ik zat te denken dat je deze week in de Prive staat Dees.
D: Ah, dat zullen ze toch niet gezien hebben? Bart zat met z'n rug naar de ene camera, en ik met m'n rug naar de andere. Nee, dat kunnen ze niet gezien hebben.
H: Nou, hij heeft je wel gezien zoals je was, zonder je tanden gepoetst zo.
D: Ach ja, als ze het wel gezien hebben, lekker belangrijk.
..
G: Aardige gozer, normaal en zo
D: Hij zei dat hij nu wel tot het eind had willen blijven, vond het een leuke groep.
..
D: Hij komt wel een beetje over als Robin, maar dan anders. Meer met gevoel.
De bewoners zijn allemaal onder de douche geweest, Koos en Sjors zijn het bed in gedoken. Fewdi is in de hobbykamer de bijl wezen repareren.
Ook kwam tijdens verschillende gesprekken het onderwerp Dees+Bart naar voren. Oa. of hij een vriendin heeft of niet. D: 'Natuurlijk niet, hij heeft toch continue 3 camera's op z'n kop. Dat kan hij toch niet maken.'
Bianca is op dit moment iets aan het maken in de hobbykamer. Buiten zit Furby bij de oven. Hij is nml. een brood aan het bakken. Hij zit voor zich uit te dromen. Slaakt dat een diepe zucht en schudt z'n hoofd.
Na een tijdje begint hij wat te zingen .. "Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest.. Ik ben mezellef niet en nooit geweest...'. Gaat door met wat vreemde geluidjes maken, totdat hij weer voor zich uit begint te dromen.
Ze hebben nu de discussie of het in de kerk moet. Dees wel want ze is katholiek.
Hieke houdt zich aardig op de vlakte. Ook als het onderwerp aan bod komt dat je voor je een kind krijgt getrouwd moet zijn.
Ferdi zit alleen op de bank. Hieke bij Sjors en Robin en Dees elk op een stoel. 1 bank is leeg. Bianca en Koos zijn even niet in beeld.
Ferdi kan het nog steeds niet laten om zich met Hieke te bemoeien. Als Hieke aan een muggenbult krabt roept hij "Afblijven"
Het gaat nu over horrorfilms. Vooral Georgie vertelt verhalen en de rest lachgt voorzichtig mee.
En het is weer tijd om Sinterklaasliedjes te zingen. Sinterklaas kapoentje, o kom er eens kijken, de zak van sinterklaas, zie de maan schijnt door de bomen etc..
Volgens Georgie was Sinterklaas oorspronkelijk een Turkse man die kado's weggaf.
En toen was het weer tijd voor:"Daar komt de bruid......"
Georgie doet net of hij de ambtenaar van de burgelijke stand is: "We zijn hier vanavond voor de huwelijksvoltrekking van Chris en Danielle. Helaas kan de beste vriendin van Danielle niet aanwezig zijn want die zit in het Big Brother huis......"
[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 01-12-2000 20:44]
Robin vindt het "echt verschikkelijk. wat een nep zooi".
Hieke blijft een beetje stil onder al deze vreemdgaan verhalen.
De goeie ouwe Geraldo wordt nu tevoorschijn gehaald. Dit was nog voor Jerry Springer.
Robin:"wie is Geraldo dan??"
De bewoners houden een pleidooi om de snelheden op de wegen te verhogen. 1 Europa wordt er even bijgehaald. Zolang je in duitsland 200 mag, is er dus nooit 1 europa.
Stoere vehalen. Georgie was om 18:00 vertrokken uit la plagne. 200 op de route de soleil gereden en 3 uur 's nachts was hij al in zijn bed. en nog iemand in scheveningen afgezet ook.
Georgie heeft er nog meer. 160 gereden met een busje.
Er waren mensen die niet met hem durfden te werken omdat hij zo hard reed.
Hij zegt nog wel dat er veel ongelukken gebeuren met hard rijden. Maar hard rijden is wel het mooiste wat er is.
Robin heeft nu ook een stoer verhaal. Over een ongeluk. Iedereen de vangrail in. De auto van Robin begin te schuiven. En toen kwam er een vrachtwagen. Pats. Zo de spiegel eraf. Verder niets
3 jaar geleden. zware sneeuwstorm in frankrijk met kerst. sjors zat er ook in. hij had geen sneeuwkettingen. auto slippen. moest hij duwen. iedereen ging de zijkant in maar hij kon gewoon doorrijden.
Uiteindelijk wilde ze kettingen kopen. nergens te vinden en toen konden ze er toch nog 1 kopen ergens. Robin"dan moet het ook maar net de geode maat zijn". Sjors: "Ja dat was wel zo"
Bart lag in deze groep veel beter dan in de groep van vorig jaar. Hier kunnen ze ook gewoon ouwe gek zeggen zonder dat ze excuus hoeven aan te bieden. Dat moest vorige keer wel.
Koos:"dan ik wel inpakken. pas ik er ook niet bij"
De vorige groep wordt nu besproken.
En ja hoor, Hieke en Ferdi zitten eindelijk weer samen op 1 bank.
Ze hebben het nu over de verveling. Hieke en Ferdi vonden het wel leuk de afgelopen tijd.
Koos vindt het maar saai de afgelopen tijd.
Ferdi vat de weekenden even samen:"Boring, boring, boring, boring, aardig, boring, boring, boring".
Sjors gaat dit jaar oud en nieuw vieren bij zijn ouders.
Sjors wil gaan wierroken. Nee, zegt de rest het is goor. Robin:"Ga lekker op de kamer liggen wierroken". Hieke "ik vindt het wel lekker". Ferdi:"ik hou er niet van, maar deze is wel lekker hoor". Deze ruikt wel redelijk vinden ze.
Robin ruikt het nu al."Gatverdamme". De ramen worden opengezet. "Gatverdamme". Nu begint het echt te ruiken.
Ze gaan nu ter compensatie een sigaartje roken. "Precies"
REKLAME
Toen volgde er een cursus sigaar roken.
Ze hebben het nu over snuif tabak. F:"Dat is toch dat witte poeder".
trek even aan z'n snorharen dan gaat het licht aan.
wat een rust hé. Het was wel leuk dat die gek (bart dus) even langskwam.
Sjors:"ik geloof nu ook weer in sinterklaas".
Dees:"Ik had gehoord van Bart dat er de laatste week 3 mensen over moeten blijven dus er moeten er nog veel van ons weg". H:"Ja dag, daar geloof ik dus niets van".
R:"Die Bart weet er toch niets van. Want hij wilde ook niet zeggen wie de president van amerika wilde worden."
Ze praten nu verder over wanneer er mensen uitgaan. Ze zijn het erover eens dat het wel eens zou kunnen kloppen want dat is goed voor de KPN. Kunnen we weer mensen bellen.
Het lukt ze even niet om een klaverjas koppeltje bij elkaar te krijgen.
Robin wordt vergeleken met een studenten balletje nu hij een sigaar rookt. Dat nodigt weer uit voor een gesprekje tussen R en F waar ze beiden een bekakt stemmetje opzetten.
Koos is blij. De film van ome Willem wordt besproken. "Hallo rakkers, hoe gaat het ermee".
Ze hebben zin in Bacardi. Sjors:"Hé Hummie pummie. Ik weet niet waar je ben. Je zou vandaag wat over de foto's vertellen".
Gemiddelde leeftijd is nu 30. K:"Ondanks mijn 47". Sjors:"Ja Koos, dus als jij volgende week weggaat dan gaat het omlaag."
Sjors moet niet denken aan mensen die boven de 30 zijn. Koos moest nooit denken aan vrouwen van boven de 50 maar nu ligt hij daar ook mee te snatzen.
En nu de jongste leeftijd. 17 is te doen. Daar zijn R, F en Sjors het over eens.
ze lezen ook wat beschrijvingen van bewoners. Bij ed staat dat hij intelligent is en 2 gezichten heeft. vooral bij intelligent moeten ze erg lachen. dat vonden ze dus van niet.
Robin ging echt voor de overwinning. vonden ze ook typisch.
Hieke ziet de bb video met angst en beven tegemoet. "O lordy, lordy lordy". Niet eerder vertoonde beelden vindt ze maar niets.
[Dit bericht is gewijzigd door rialto op 01-12-2000 22:07]
Andere stream op een lege tuin.
Achter de camera die daar staat zie ik naast G. en F. nog een persoon zitten.
Ik denk dat dit Robin moet zijn ( of Koos ).
De dames zaten eerder in de huiskamer.
>zijn ze c.d.-hoesjes aan het signeren ?
De heren zitten nu in de huiskamer.
Hoorde F. zeggen dat hij K. een zeikerd vindt.
R. en K. klagen nog wat na over de survival.
K. vond de w.c. maar niets.
B. is er nu ook bijgekomen.
R. grapt dat hij over de schutting gaat als hij eruit moet.
Met een biertje in de hand lallen ze nu een beetje.
K. : we hebben nog nooit zo gezellig met de heren bij elkaar gezeten.
De heren hebben het over de nominaties.
Zo te horen weten ze grotendeels wie op wie heeft gestemd.
hier het verslag:
Ik kom net in een prachtig gesprek tussen de heren, ze hebben elkaar verteld hoe en wat ze genomineerd hebben, en Koos was aan het denken en vond dat er iets niet klopte,opeens besefde Koos dat Dezeuree Robin dus genomineerd moest hebben.
De jongens zijn er nu over a.h praten,en Robin kan het eerst niet geloven!
Hij zegt : huh en ze had gezegd dat als ze me zou nomineren het zou zeggen!
Ferdi zegt, ja die diklip zat er een dag in en ze gaat jou nomineren.
Robin is blij dat hij het weet en zegt jeus en ik nomineer haar niet omdat ik rekening met haar houd.
Hij gaat straks een gesprekje met haar aan.
Ze hebben het nu over de nominaties, Ferdi: zegt zelfde met Dezeuree is gewoon een saai wijf.
Robin dacht eersdt om Bianca en Georgie te nomineren en zat te denken dat G. al zo vaak genomineerd was.
F: maar waarom wilde je haar dan nomineren?
R: omdat ik soms wel ns moe van , Bianca loopt dan weer dit en dan weer dat.
F: waarom heb je mij dan genomineerd.
R: het enige is op hhet geitenhok schieten
FL jij wilt geen vrienden maken?
R: nee joh
F: ja maar jij houdt af.
R: dus jullie hebben het gevoel dat ik af houd
G en F ja maar de laatste tijd minder
Ze vinden het heel leuk dat ze nu eens o met elkaar er over praten.
Ze vinden Koos een slijmbal zeggen ze , zijn smoes dat hij met de vrouwen over wilt blijven.
Hadden we het maar eerder gedaan, nu is het te laat, een van ons gaat er uit.
einde kopie.
Net komt Bianca erbij en haar wordt het ook verteld van dezeuree, ze vrslikt zich in haar appel maar is (zo slim? ) om niet te reageren)
R. : wij zijn toch nu in een stadium dat dit toch geen spanningen teweeg gaat brengen toch ?
B. is het met R. eens
B. , K. , G. , en R. gaan kaarten
D zegt zachtjes tegen F: Zie je wel, waren die 2 punten wel waard.
F (heel hard) : hahahha.. hoor je dat Robin, je was die 2 punten wel waard.
R reageert hierop
D (met rood hoofd): Ik gein hoor.. je hapt ook zo...
R: Goed zo, hap ik een keer. Je leert al van me.
**Robin vertrekt om te gaan klaverjassen **
D: Waarom kan ik Hieke of Bianca niet genomineerd hebben.
D: Ik snap jullie logica even niet.
F: Ja, het hoeft inderdaad niet.
D: Zie je wel.
..
F: Ik kan aan je hoofd zien dat je er mee zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |