Nope, je vroeg of ik de volgende wilde openen. I said no.quote:
Liever welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:35 schreef lrishCassidy het volgende:
Eigenlijk zijn mannen hetzelfde als vrouwen maar ze moeten stoer zijn.
Zelfs na al die jaren.
Volgens mij heb je geen keus. Regelsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nope, je vroeg of ik de volgende wilde openen. I said no.
Ik en society regels ^^quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:36 schreef heracles het volgende:
[..]
Volgens mij heb je geen keus. Regels
Misschien, misschien ook niet ^^quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien zit je zelf niet zo goed in je vel, dan kan ik ook minder hebben.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Misschien, misschien ook niet ^^
Ik denk dat juist jij niks van mij snapt ^^quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Anyway snap ik het wel.
F*ck mijn moeder.
Ok, je wil knokken, kom dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:50 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik denk dat juist jij niks van mij snapt ^^
Nee hoor, maar wel duidelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:48 schreef heracles het volgende:
[..]
Haha. Je bent een bijzonder karaktertje.
Ik heb het nooit druk, I live a Jamaican style ^^quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:54 schreef heracles het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval ook te druk om muziek te posten
Mensen online reageren op mij. Dat hoeft niet ^^quote:
Open een dagboek of een blogquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mensen online reageren op mij. Dat hoeft niet ^^
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Omdat je niet wil dat wij reageren
quote:
Je zit op een openbaar forum dus gaan mensen op jou reageren.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:57 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mensen online reageren op mij. Dat hoeft niet ^^
Pff, ja dat weet ik, waar maak ik daar bezwaar tegen? ^^quote:Op zaterdag 2 maart 2019 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
[..]
Je zit op een openbaar forum dus gaan mensen op jou reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |