G E N O Tquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:23 schreef McGrath het volgende:
Maar misschien ook maar eens de auto pakken om een biertje te gaan drinken op de cauberg
Ik acht jou verstandig genoeg om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
EN DAN NATUURLIJK KACHELTJE LAM TERUGRIJDEN
nee ik ben ook verstandig genoeg om anderen om te praten om te gaan rijdenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik acht jou verstandig genoeg om dat niet te doen.
Vind dat wel een leuk heuveltjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:23 schreef McGrath het volgende:
Maar misschien ook maar eens de auto pakken om een biertje te gaan drinken op de cauberg
Netjesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik ben ook verstandig genoeg om anderen om te praten om te gaan rijden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |