Dat wordt hakken en zagenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:19 schreef Rozevla het volgende:
M’n blokken hout zijn veel te groot voor m’n openhaard
Lijkt me heerlijkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dikke piemel in de kont van scrupuleus
Hopelijk word je snel beter.quote:
nee, jaartje of 2 geleden mee gestopt. Kan daar gewoon helemaal niets van en heb vaak geen idee in wat voor vorm de meeste renners verkeren. Het is nu toch ook tegen betaling?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 09:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
beste, HPLC, doe jij ook aan scorito?
Ik ben gewoon gezond dus hoeft niet haha. Nou ja, fysiek dan.quote:
Ja, maar ik heb al zoveel uren zitten puzzelen dat ik het geld er wel uit haalquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee, jaartje of 2 geleden mee gestopt. Kan daar gewoon helemaal niets van en heb vaak geen idee in wat voor vorm de meeste renners verkeren. Het is nu toch ook tegen betaling?
ja ik vond het niks aan eigenlijk. Kwam er vaak ook op neer dat ik een uur voor de deadline snel een team samenstelde.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al zoveel uren zitten puzzelen dat ik het geld er wel uit haal
oh ja dan is het minder leuk, voor mij is het deel van de aanloop naar de klassiekers of de rondesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja ik vond het niks aan eigenlijk. Kwam er vaak ook op neer dat ik een uur voor de deadline snel een team samenstelde.
Binnenkort begint het echtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja dan is het minder leuk, voor mij is het deel van de aanloop naar de klassiekers of de rondes
April doet wat het wilquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Binnenkort begint het echt![]()
Vooral april kijk ik naar uit
ik kijk dus uit naar de strade bianche, maar natuurlijk omdat ik daar ga kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 10:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Binnenkort begint het echt![]()
Vooral april kijk ik naar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |