En m'n soavenirs danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit werkt voor jou, en dat is oke
Chlamydia, Syfilis, een alfabet aan Hepatitis, en hier een daar een wratjequote:
Denk het welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:06 schreef HPLC het volgende:
1080p
Ik neukte de Chinese voedselleverancier in mijn moeders bed
@:Zosk
Zou dit filmpje leuk zijn?
Ranzig mannetjequote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Chlamydia, Syfilis, een alfabet aan Hepatitis, en hier een daar een wratje
Vooruit met die geit, ik zit op het puntje van m'n stoelquote:
Heb nog steeds last van diarree. Ik poep een soort van bladeren uit nuquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vooruit met die geit, ik zit op het puntje van m'n stoel
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is het om opgewonden van te raken?
Dat heb ik ooit ook eens gehad, heb toen daarna een dag in het ziekenhuis gelegen omdat m'n darmstelsel van slag wasquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb nog steeds last van diarree. Ik poep een soort van bladeren uit nuVolgens mij zijn dat de blaadjes sla van vanmorgen. Ziet er echt raar uit.
Jij praat over ranzigheid zoals een kerel dat zou doen, dat is geen vitaminetekort maar genetisch bepaaldquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Wacht dit wordt iets met puisten uitknijpen ofzo laat maar
Ik voel me serieus niet goed vandaag, ben benieuwd of ik morgen leef.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit ook eens gehad, heb toen daarna een dag in het ziekenhuis gelegen omdat m'n darmstelsel van slag was
Wat Ama van je dit.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit ook eens gehad, heb toen daarna een dag in het ziekenhuis gelegen omdat m'n darmstelsel van slag was
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 00:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik voel me serieus niet goed vandaag, ben benieuwd of ik morgen leef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |