Had niet anders van jou verwachtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga verkleed als Hitler en ga met een fles lachgas de harten stelen van jongeren om zo de basis te kweken voor een overwegende blanke maatschappij.
Ik sluit me alvast aan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga verkleed als Hitler en ga met een fles lachgas de harten stelen van jongeren om zo de basis te kweken voor een overwegende blanke maatschappij.
Goed.quote:
Ja heb minder zelfmoordneigingen de laatste tijd, komt denk ik door het weerquote:
Kan beter.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja heb minder zelfmoordneigingen de laatste tijd, komt denk ik door het weer
Met jou? Ook alles goed?
Denk gewoon aan @Tardis als je je kut voelt. Die jongen is een kleptomaan en heeft ziek veel problemen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Met jou? Ook alles goed?
Die user ken ik niet zo goedquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denk gewoon aan @:Tardis als je je kut voelt. Die jongen is een kleptomaan en heeft ziek veel problemen.
Weer een winter overleefd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Met jou? Ook alles goed?
Gewoon 20 stallen uitmesten, dat helpt tegen stressquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed.
Druk in m'n hoofd dus ik vergeet alles.
Gaat een beetje lastig als je moet werken... Maar goede tip wel!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon 20 stallen uitmesten, dat helpt tegen stress
is dit een metafoor?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon 20 stallen uitmesten, dat helpt tegen stress
owquote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig als je moet werken... Maar goede tip wel!
Ik heb net onder werktijd het hoofdstel van de merrie gepoetst, dus ik ben ook wel weer aardig ontstresstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |