quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet daarom moest hij toen een tijd in een potje pissen
Welke heb je?quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb deze voor je gemaakt
https://i.gyazo.com/cbc31dc77c07895c30d0d5da59f4d2e2.mp4quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal eens kijken of het gaat lukken hier een UI van te maken
Niet doen, anders ben je een dikke lulquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Maar ik zou gewoon 1x met haar een leuk avondje willen hebben en dan verder gaan met mijn huidige vriendin
Mannen zijn niet te vertrouwen. Ze hebben een goede vrouw en toch willen ze andere punani.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet doen, anders ben je een dikke lul
Verplaats je eens in haar
Jawelquote:
Wrm zeggen alle vrouwen dit? Srs... Die van mij wil alleen die van mijquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mannen zijn niet te vertrouwen. Ze hebben een goede vrouw en toch willen ze andere punani.
Doe nou maar gewoon, luiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ben je serieus, ik ga niet voor jan lul een link plaatsen
en die knipoog dan die hzaw kreegquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm zeggen alle vrouwen dit? Srs... Die van mij wil alleen die van mij
Omdat je beta cuck hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hoelang ga je met hem?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |