Ja maar dat klopt niet daarom moest hij toen een tijd in een potje pissenquote:
Ja gemiste kansquote:
Prof is een 50 plusser en chloroform een dikke Iraniërquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
allemaal acts hier
prof is een arabier en chloro een countrygirl uit de states
50?!!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Prof is een 50 plusser en chloroform een dikke Iraniër
65+ danquote:
Haha leuk check je appquote:
what. NEE>quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:48 schreef SideEffect het volgende:
Zosk is gewoon een blanke boy, kan het nog steeds niet geloven
En jij wil daarover meepraten zei je netquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
gaat alleen maar over Braddie of dat kliekje komt met onbegrijpelijke insidejokes
Voorspelbaar ja. Allemaal lachen over toen er een piemel op je schouder aan het rusten was enzo.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
gaat alleen maar over Braddie of dat kliekje komt met onbegrijpelijke insidejokes
lolquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Chloro is niet dik man.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
was een grapjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En jij wil daarover meepraten zei je net
Heb je gisteren ook zo dubbel gelegen toen ze al die plaatjes van pikachu aan het posten warenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voorspelbaar ja. Allemaal lachen over toen er een piemel op je schouder aan het rusten was enzo.
zoietsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voorspelbaar ja. Allemaal lachen over toen er een piemel op je schouder aan het rusten was enzo.
I wishquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:53 schreef McGrath het volgende:
SideEffect is een kamper en heet Samantha
Niet gezienquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je gisteren ook zo dubbel gelegen toen ze al die plaatjes van pikachu aan het posten waren
ook niet van die momenten dat ie wat brak of door het ijs zakte?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Baal ervan dat er geen Gesink gifjes zijn. Heeft hij dan zo weinig betekend?
nu je het zegtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Baal ervan dat er geen Gesink gifjes zijn. Heeft hij dan zo weinig betekend?
Volgens mij schaatst hij nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
ook niet van die momenten dat ie wat brak of door het ijs zakte?
Is echt gaar, zo meid stuurt me nu steeds berichtenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat je laatst topics erover had gemaakt
Denk dat Villa vaker teleursteltquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
is natuurlijk figuurlijk bedoeld slappe tosti
Gewoon helemaal niet op haar reageren als je gevoelens voor haar hebt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:59 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Is echt gaar, zo meid stuurt me nu steeds berichten
En Mn vriendin zegt je mag best reageren hoor als je maar niet gaat flirten
Wat is flirten???
Ze weet ook gewoon dat ik mega verliefd was op d’r
Weet echt niet hoe ver ik nu kan gaan
Watquote:
Waarom typ je in Dimastijl?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:59 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat is flirten???
Niet reageren lul. Je weet dat je fout bezig bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:59 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat is flirten???
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
is natuurlijk figuurlijk bedoeld slappe tosti
Wil een nieuwequote:
Maar ik zou gewoon 1x met haar een leuk avondje willen hebben en dan verder gaan met mijn huidige vriendinquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet op haar reageren als je gevoelens voor haar hebt.
Heb je dat wel, maak het uit met je vriendin en ga dan voor haar.
Hij heeft sws op haar gereageerd en geflirtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Niet reageren lul. Je weet dat je fout bezig bent.
Sorryquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Al die jaren dacht ik dat je Chinees was
haal bij ikea. heerlijk!quote:
Bedwing je penis vriend.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Maar ik zou gewoon 1x met haar een leuk avondje willen hebben en dan verder gaan met mijn huidige vriendin
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar dat klopt niet daarom moest hij toen een tijd in een potje pissen
Welke heb je?quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb deze voor je gemaakt
https://i.gyazo.com/cbc31dc77c07895c30d0d5da59f4d2e2.mp4quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal eens kijken of het gaat lukken hier een UI van te maken
Niet doen, anders ben je een dikke lulquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:04 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Maar ik zou gewoon 1x met haar een leuk avondje willen hebben en dan verder gaan met mijn huidige vriendin
Mannen zijn niet te vertrouwen. Ze hebben een goede vrouw en toch willen ze andere punani.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Niet doen, anders ben je een dikke lul
Verplaats je eens in haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |