Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef Cronometer het volgende:
ONZ / [ronde 18] Het dodetopicspel #3384 #TEAMSLAIUK deze mensen
Vind je het gek, eerst 6 weken nachtdienst gehad, 2 weken avonddienst, volgende week moet ik vroeg m'n bed uit en dan met het idee leven dat WCH hier niet meer is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is al een lange poos aan de gang dus, zonde.
Zat daar de drank van ome Kim in?quote:
Dat overleef je niet. En toch ben je hier, apart.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vind je het gek, eerst 6 weken nachtdienst gehad, 2 weken avonddienst, volgende week moet ik vroeg m'n bed uit en dan met het idee leven dat WCH hier niet meer is.
Ik vind 's nachts en 's avonds werken eigenlijk wel prettig en kreeg laatst een stijfje van mijn loonstrookje, dus impotent ben ik ook nog nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat overleef je niet. En toch ben je hier, apart.
Jij bent ziek in je hoofdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie hzaw dat wel doen, en terecht
Als jij een geldbedrag ziet reken je het altijd om naar hoeveel hoeren je daarmee kan neuken in zuid amerika of nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:54 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind 's nachts en 's avonds werken eigenlijk wel prettig en kreeg laatst een stijfje van mijn loonstrookje, dus impotent ben ik ook nog niet
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij een geldbedrag ziet reken je het altijd om naar hoeveel hoeren je daarmee kan neuken in zuid amerika of niet
zit hij iig niet in Niels vaarwaterquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij een geldbedrag ziet reken je het altijd om naar hoeveel hoeren je daarmee kan neuken in zuid amerika of niet
In pesos zou het bedrag nog mooier zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gvdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hou jullie op de hoogtequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welk filmpje het uiteindelijk gaat worden tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |