Eigenlijk shampoo en conditioner verschillend, kijk niet echt naar voor welk haarsoort enzoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Wat voor shampoo, wanneer was je het. Wat voor conditioner"? En wat doe je er na in?
Ben geen haarexpert maar volgens mij is iedere dag too muchquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Eigenlijk shampoo en conditioner verschillend, kijk niet echt naar voor welk haarsoort enzo
Erna niks
Was het elke dag, soms sla ik het een dag over
Haha xdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja je moet wel mooi zijn want je karakter is ronduit kut haha
Dit is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben geen haarexpert maar volgens mij is iedere dag too much
Oke, voordat ik echt een SHITzooi aan informatie tik: boeit het je?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:44 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Eigenlijk shampoo en conditioner verschillend, kijk niet echt naar voor welk haarsoort enzo
Erna niks
Was het elke dag, soms sla ik het een dag over
Ja ofcourse, wil mooi haarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oke, voordat ik echt een SHITzooi aan informatie tik: boeit het je?
Kun je trouwens merken benoemen dan kan ik de ingredienten checken
Hoe doe je datquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:47 schreef HPLC het volgende:
mijn rode haren blijven tenminste altijd glanzend
geef me evenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja ofcourse, wil mooi haar
Nu rituals, shampoo blauwe lijn en conditioner rode lijn
Ik niet, mijn schoonzus welquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedankt, jij zit in de haartjes neem ik aan?
Nee.helemaal ontregeldquote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gossie, slaap je nog wel goed nu?
Is vast weer verwijderd. Rondlopende gek dat het is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb hem al 20 keer gementioned, maar hij blijft weg
Dankjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 23:49 schreef Cronometer het volgende:
ONZ / [ronde 18] Het dodetopicspel #3384 #TEAMSLAIUK deze mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |