Eerst maar eens die zender in z'n neus uitschakelen, bv met een bomquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:47 schreef renevanlaaren het volgende:
mag jessie een zakdoek![]()
![]()
![]()
![]()
die slurpt zijn snot op
zit bijna te kokhalsen hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt ook alsof ze expres nu bij Jens zo loopt te glijen om reactie bij Jessie uit te lokken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Contact tussen Mylene en Jessie is heeeeeeeeeeel awkard
Is het ook. Ik ben ook van team 'snuit het eruit' maar ophalen schijnt beter te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja goor he, die heeft vast vroeger geleerd dat halen beter is dan brengen.
en spinnenwebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:52 schreef renevanlaaren het volgende:
het is echt niet meer leuk om te kijken alleen maar bomen
tja maar ophalen lijkt ook niet genezend te werken als we franny en jessie volgenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is het ook. Ik ben ook van team 'snuit het eruit' maar ophalen schijnt beter te zijn.
Wat is beter? Je neus ophalen of snuiten? Je neus ophalen is volgens onderzoekers beter omdat je daarmee voorkomt dat je slijm in de bijholten perst, wat gebeurt als je hard snuit.
Elke man die haar een beetje aandacht geeft word uitvoerig betastquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt ook alsof ze expres nu bij Jens zo loopt te glijen om reactie bij Jessie uit te lokken.
het is voor mij inmiddels meer dan flirten met die kerelsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:53 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Elke man die haar een beetje aandacht geeft word uitvoerig betast
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:54 schreef Ranah het volgende:
[..]
het is voor mij inmiddels meer dan flirten met die kerels
Het is vooral frustrerend voor de orenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:53 schreef Ranah het volgende:
[..]
tja maar ophalen lijkt ook niet genezend te werken als we franny en jessie volgen
Jessie lijkt een bloedhekel aan haar te hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:57 schreef mazaru het volgende:
Die Mylene lacht veel te veel en veel te hard en veel te vaak zonder dat er iets te lachen valt.
kijk, ik ben niet de enige en af en toe schieten haar oogjes heel snel naar jessiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:57 schreef mazaru het volgende:
Die Mylene lacht veel te veel en veel te hard en veel te vaak zonder dat er iets te lachen valt.
Avond.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is vooral frustrerend voor de oren
dat zei hij van merel ook int beginquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:58 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jessie lijkt een bloedhekel aan haar te hebben
Idd begon het ook al irritant te vinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:57 schreef mazaru het volgende:
Hij vind haar flink irritant in ieder gevalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:58 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Jessie lijkt een bloedhekel aan haar te hebben
Hij niet alleen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij vind haar flink irritant in ieder geval
lijkt wel een ticquote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Avond.
Het is bij normaal snuiten, geen enkel probleem. Je hoeft natuurlijk niet je hersens eruit te snuiten.
Ik snuit mijn neus als het nodig is, en heb er alleen maar gemak van en nooit problemen. De mensen die ik ken ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |