quote:
vind ik ook irritant heb gelijk het gevoel dat ik diegene niet meer kenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm al superlang en dat vind ik fijn, want kan echt niet met mensen die hun ui elke keer veranderen
Lijkt wel beetje op jou, hahaquote:
dankje, ik vind het ook fijn dat jij die van jou al zo lang hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm al superlang en dat vind ik fijn, want kan echt niet met mensen die hun ui elke keer veranderen
Maar vind je 'm leuk?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
dankje, ik vind het ook fijn dat jij die van jou al zo lang hebt
Ja wordt het niet beter op thoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb baard om dat allemaal te verstoppen
Een Nederlandse baard?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb baard om dat allemaal te verstoppen
Vind ik ook, maar ben te autistisch om 'm te veranderenquote:
dat gevoel ken ik, kom je ook wel eens afbeeldingen tegen waarvan je denkt dat het een goede ui zou zijn, maar het toch niet aan durft?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ben te autistisch om 'm te veranderen
Ahahquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt zelf een lelijke baard
Oh, nee, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik, kom je ook wel eens afbeeldingen tegen waarvan je denkt dat het een goede ui zou zijn, maar het toch niet aan durft?
Hoe gaat het met je vitamines te kort?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:06 schreef Cronometer het volgende:
Ik vind het niet leuk met jullie![]()
Moet op zoek naar een ander sc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |