hmmm vertel me meer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, jij moet gewoon een keer hard geneukt worden, ben je meteen overal van genezen
Ik ben een blanke, blonde, lange Nederlander.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
True, dat gehaat op Nederlanders komt me de spuitgaten uit
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Spuigaten
Inderdaad, mooi om jou zo te zien.
Dat was hetquote:
Heel bijzonder, kom je niet vaak meer tegen in het wildquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben een blanke, blonde, lange Nederlander.
Dus het is geen vitaminetekort?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan wel gelijk hebben, merk wel dat ik mijzelf beter voel na liefdevolle shit.
Wanneer ga je naar Aziëquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:18 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je kan wel gelijk hebben, merk wel dat ik mijzelf beter voel na liefdevolle shit.
Hoezo, is echt geen fuck aan nuquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vind het echt leuk hier vandaag
Jawel, heb dat al langer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dus het is geen vitaminetekort?
Komt omdat ik er benquote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vind het echt leuk hier vandaag
Ahuhquote:
Hoe lang ga jequote:Op vrijdag 1 maart 2019 22:22 schreef Cronometer het volgende:
[..]
over een paar weekjesMaar daar gaat nix gebeuren denk ik, klein volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |