Jessie mag van mij wel 'n inkoop stop van 3 maand krijgen,quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Gedoen over het aanschaffen van een douchecabine. Jessie: dat is luxe en dat schaf je niet aan als je 15.000 in de min staat.
Nee, dan schaf je een duur koffievermaalbrandmachine aan en golfspullen.
Nee, misschien was ze cassiére, kan ook nog.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:10 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat ze er al 10 jaar werkt hoeft natuurlijk niet waar te zijn.
Echt he? Anderen moeten investeringsplannen indienen met allerlei berekeningen en meneer mag alles aanschaffen wat hij maar wil.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie mag van mij wel 'n inkoop stop van 3 maand krijgen,
Ik denk dat hij niet kan i.v.m. zijn pap-apparaat. Dat heeft stroom nodigquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: kom op, Jessie. We gaan het regelen.
Jessie: ja prima, maar ik ga niet uit de boot.
die heeft gisteren bewezen dat het niet uit maakt waar ze liggen, hij moet en zal zijn kopkaas gevulde eikel in haar gat rammenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:16 schreef Koos1958 het volgende:
Mooiste vind ik nu dat weer Tim niet in die yurt met Franny kan slapen.
Dat is op meerdere plekken. Iedereen mag uitzoeken waar ze slapen, maar Jessie blijft op zijn plek.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet kan i.v.m. zijn pap-apparaat. Dat heeft stroom nodig
Alle huisjes werken toch nog met haspels? Dat zal minder betrouwbaar zijn, lijkt mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is op meerdere plekken. Iedereen mag uitzoeken waar ze slapen, maar Jessie blijft op zijn plek.
Welnee, er zijn overal al stopcontacten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Alle huisjes werken toch nog met haspels? Dat zal minder betrouwbaar zijn, lijkt mij.
Omdat Jessie zijn boot niet is verhuurd en nu blijkt dat Tim is vergeten dat er op 1 maart mensen kwamen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat is op meerdere plekken. Iedereen mag uitzoeken waar ze slapen, maar Jessie blijft op zijn plek.
Dan heeft hij geen excuus. lijkt mijquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welnee, er zijn overal al stopcontacten.
O ja, het is een groep en profiteren er allemaal van, behalve als het om je slaapplek gaat, in Jessies geval.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Omdat Jessie zijn boot niet is verhuurd en nu blijkt dat Tim is vergeten dat er op 1 maart mensen kwamen.
Nee, heeft hij ook niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen excuus. lijkt mij
Vlak Christel en Hiske ook niet uit. Nodigen daklozen uit, maar niet in hun huisjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, het is een groep en profiteren er allemaal van, behalve als het om je slaapplek gaat, in Jessies geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |