Denk je dat het geacteerd was dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Beloning voor het doen alsof hij bezopen was.
Herkenbaar dat oeverloos herhalen? 😇quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:20 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Moet dit nu werkelijk tientallen keren per dag gemeld worden?
Op een gegeven moment weten we het wel hoor.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Herkenbaar dat oeverloos herhalen? 😇
Waar blijven die b&b'ers nou? In zo'n gore tent wil je toch niet verblijven?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:42 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Herkenbaar dat oeverloos herhalen? 😇
Waar blijven die b&b'ers nou? In zo'n gore tent wil je toch niet verblijven?
Nah, denk wel een driverquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat er een ijzer 5 aan te pas gaat komen.
Als hij het in één keer wilt afmaken, dan wel.quote:
Meteen over het hek. Ik weet alleen niet of je ook zo hoog kunt slaan met een driver.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als hij het in één keer wilt afmaken, dan wel.
Ik ben niet zo thuis in Golf, dan rij ik wel in het golfkarretje over hem heenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Meteen over het hek. Ik weet alleen niet of je ook zo hoog kunt slaan met een driver.
Anders maar een wedge gebruiken
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in Golf, dan rij ik wel in het golfkarretje over hem heen
Jahoor, zoveel verdient ze niet eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Shelly houdt 2000,- euro over per maand als ze zuinig doet
Per ongeluk expres dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Dat mag niet hé. Golf heeft veel regels en etiquetteregels
Ze zou toch nooit tegen ons liegen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Jahoor, zoveel verdient ze niet eens.
VW Golf een stuk minder.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Dat mag niet hé. Golf heeft veel regels en etiquetteregels
Ik doe net of ik niets gezien hebquote:
Rijdt ook een stuk harderquote:
Ok, kan ook weer in de uitverkoop, net als de bakkerij.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:53 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik doe net of ik niets gezien heb![]()
Jessie en Merel zijn alweer klaar met golfen
Er komt nog een koffiebranderij tochquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ok, kan ook weer in de uitverkoop, net als de bakkerij.
Ze was toch haren veger bij kinky kappers? Ik ken een kapster bij kinky kappers. Zoveel verdienen ze bij lange na niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:53 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ze zou toch nooit tegen ons liegen?
Zo, dan moet ze wel goed verdienenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Shelly houdt 2000,- euro over per maand als ze zuinig doet
Ja natuurlijk, die kan over een maandje ook weer op marktplaats.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Er komt nog een koffiebranderij toch
Dat haren vegen is een Cosverhaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze was toch haren veger bij kinky kappers? Ik ken een kapster bij kinky kappers. Zoveel verdienen ze bij lange na niet.
Als beloning voor zijn "gedrag" van van de week.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:53 schreef Sambalbaai het volgende:
Ach, wat vreselijk enig, verwende Jessie heeft zijn speelgoed weer binnen. En uiteraard geen commentaar.
Ik zou wel willen weten bij welke bank ze zijn. Niets hebben en toch kunnen blijven kopenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, die kan over een maandje ook weer op marktplaats.
Dat kan er maar 1 zijn: De Talpabankquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen weten bij welke bank ze zijn. Niets hebben en toch kunnen blijven kopen
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:55 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze was toch haren veger bij kinky kappers? Ik ken een kapster bij kinky kappers. Zoveel verdienen ze bij lange na niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
De man die daar gister als knipklant was zei geloof ik dat ze dat zelf had gezegd.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat haren vegen is een Cosverhaal.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]Die heeft de verdubbelaar ingezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat kan er maar 1 zijn: De Talpabank
Hij vond zichzelf heel goed bezig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als beloning voor zijn "gedrag" van van de week.
Lijkt me onzinnig dat je 10 jaar lang gaat haren vegen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:59 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De man die daar gister als knipklant was zei geloof ik dat ze dat zelf had gezegd.
Hoezo dat nu weer, die doen niemand kwaad daarmee. Moet er zelf niet aan denken maar als mensen die levenstijl hebben moet ze lekker hun gang gaan zolang ze niet bij mij in hun blote kont in de tuin staan.quote:
Lijken me prima mensen, alleen hete soep eten lijkt mij een groot probleemquote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer, die doen niemand kwaad daarmee. Moet er zelf niet aan denken maar als mensen die levenstijl hebben moet ze lekker hun gang gaan zolang ze niet bij mij in hun blote kont in de tuin staan.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:07 schreef Sambalbaai het volgende:
Gedoen over het aanschaffen van een douchecabine. Jessie: dat is luxe en dat schaf je niet aan als je 15.000 in de min staat.
Nee, dan schaf je een duur koffievermaalbrandmachine aan en golfspullen.
Dat ze er al 10 jaar werkt hoeft natuurlijk niet waar te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lijkt me onzinnig dat je 10 jaar lang gaat haren vegen.Bovendien kan ze meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |