SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 1% gewijzigd door Notorious_Roy op 02-03-2019 07:41:08 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Als je in je review alleen maar loopt te janken over het feit dat er tieten en asses aanwezig zijn in een nieuwe DOA game dan ben he gewoon een draak van een vent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reviews zijn obsolete geworden.
Ehh nee?quote:
Dat is 1.5 + 2.5 met 2.8 toch, niks nieuws verder?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oh oh.. kingdom hearts ‘ the story so far’ komt naar europa
En bij hoeveel van de reviews gaat het niet over tieten? Tuurlijk komt het in deze tijdsgeest zo nu en dan voor, maar het is verre van kenmerkend voor het merendeel van de reviews tegenwoordig, en dat is wat die comic insinueert.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nee?
[ afbeelding ]
uit de review van DOA6 op Eurogamer
Ohh nee tieten pas op mensen!!
Overigens vind deze reviewer de fatality's in MK11 wel supervet, dus lekker moorden is geen punt voor deze boy. Paar tieten zijn echt not done tho
Volgens mij neem je de comic te serieusquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:49 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
En bij hoeveel van de reviews gaat het niet over tieten? Tuurlijk komt het in deze tijdsgeest zo nu en dan voor, maar het is verre van kenmerkend voor het merendeel van de reviews tegenwoordig, en dat is wat die comic insinueert.
Misschien maar het is wel gebaseerd op een serieuze ondertoon van mensen tegenwoordig die vinden dat hun vrijheden als gamers beperkt worden doordat er vrouwen in Battlefield V zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Volgens mij neem je de comic te serieus
Er horen alleen vrouwen in Overcooked en Cooking Mama, niet in Battlefieldquote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:02 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Misschien maar het is wel gebaseerd op een serieuze ondertoon van mensen tegenwoordig die vinden dat hun vrijheden als gamers beperkt worden doordat er vrouwen in Battlefield V zitten.
Ik snap het helrmaalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Zelfde met dat gezeik over Kingdom come Deliverance, 1 of 2 sites van de 30 begon over dat neger gelul en men doet net alsof de meerderheid van de media linkse SJW's zijn. Aanstellerietus imo.
Hopelijk krijg ik geen ban voor deze post met het nieuwe fok beleid overigens.
Er waren zelfs sites zoals Giantbomb die de game niet eens hebben gespeeld omdat ze van Waypoint en andere sites te horen kregen dat de makers racistisch waren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Zelfde met dat gezeik over Kingdom come Deliverance, 1 of 2 sites van de 30 begon over dat neger gelul en men doet net alsof de meerderheid van de media linkse SJW's zijn. Aanstellerietus imo.
Hopelijk krijg ik geen ban voor deze post met het nieuwe fok beleid overigens.
Precies. Men moet eens kappen met die kansloze identity politics almaar op games te willen betrekken. Dat geldt voor zowel publishers, developers als reviewers.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:18 schreef MMaRsu het volgende:
Nu ben ik echt wel anti trump maar dat slaat toch nergens op?
Durfde het eerst niet te openen met mijn werktelefoon maar toch het risico genomen.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nee?
[ afbeelding ]
uit de review van DOA6 op Eurogamer
Ohh nee tieten pas op mensen!!
Overigens vind deze reviewer de fatality's in MK11 wel supervet, dus lekker moorden is geen punt voor deze boy. Paar tieten zijn echt not done tho
Ja! Denk dat ik die wel ga halen, puur voor se hebquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is 1.5 + 2.5 met 2.8 toch, niks nieuws verder?
Wel genot, zoveel spellen op 1 schijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |