quote:
quote:
Wel. Voetbal niet.quote:
Ja, maar de manga is beter.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond dat ook een mooie hoor maar dan zit je te jammeren over 7 deadly sins
haha ja maar meliodas zit wel de hele tijd aan de prinses haar tieten hoor hahahahaquote:
Ik ook het liefst aan die van hermanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha ja maar meliodas zit wel de hele tijd aan de prinses haar tieten hoor hahahaha
Doe niet zo raar Tardis, je bent zelf erger.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dit onvriendelijke gedrag
Je hebt echt geen mods nodig om in te zien dat je gewoon door enkel te bestaan, al veels te ver gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Doe niet zo raar Tardis, je bent zelf erger.
Als ik te ver ga wil ik het horen van de mods.
Waar zijn de blauwen als je ze nodig hebt?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt echt geen mods nodig om in te zien dat je gewoon door enkel te bestaan, al veels te ver gaat.
Zit er nu eentje diep in mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar zijn de blauwen als je ze nodig hebt?
Homewreckerquote:
die gaan echt chronometer niet op der plek zetten als ze haags zo af blijft zuigenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waar zijn de blauwen als je ze nodig hebt?
Je bestaat en meer zeg ik niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |