Oef krijg het een beetje warmquote:
Ook die is fris (prrr)quote:
Jou eet ik welquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dan ben je wel gelijk afgeschreven voor mij.
Oef ik krijg het heel warmquote:
Duik jij wel eens tussen de beentjes van je meidje nadat ze een lange dag gewerkt heeft en ze zo'n lekkere plakpoes heeftquote:
waarom zou hij dat doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duik jij wel eens tussen de beentjes van je meidje nadat ze een lange dag gewerkt heeft en ze zo'n lekkere plakpoes heeft
Waarom nietquote:
Nee, ik ben altijd later thuis en vaak heeft ze zich dan al gedoucht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Duik jij wel eens tussen de beentjes van je meidje nadat ze een lange dag gewerkt heeft en ze zo'n lekkere plakpoes heeft
Staat het eten dan ook al klaar?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik ben altijd later thuis en vaak heeft ze zich dan al gedoucht.
Oh en wow
Nee, we eten wel meestal wat later. Alleen als ze zelf honger heeft is het wel eens klaar al.quote:
Die stinken nog veel ergerquote:
En als ze hungry for dick is? Ahahaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, we eten wel meestal wat later. Alleen als ze zelf honger heeft is het wel eens klaar al.
was niet boos bedoeld poepiequote:
Dan gaat gewoon die hele pastinaak er in hoor ahahaha geen rem lolquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En als ze hungry for dick is? Ahaha
normaal wel, alleen dit jaar niet omdat het niet echt uitkomt en ik komende week op vakantie gaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
was niet boos bedoeld poepie
Ga jij wel carnavallen dan?
Jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:32 schreef Cronometer het volgende:
Gaan jullie me missen als ik er niet meer ben.
Ahaha lekker pastinaakpureetje in die flamoes spuiten ahah lol winkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan gaat gewoon die hele pastinaak er in hoor ahahaha geen rem lol
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
normaal wel, alleen dit jaar niet omdat het niet echt uitkomt en ik komende week op vakantie ga
Ja, lekker niveautje weer 2nitzquote:
Haha neequote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:32 schreef Cronometer het volgende:
de vraag is te confronterend om te beantwoordenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:32 schreef Cronometer het volgende:
Lekker hoorquote:
lol neequote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:32 schreef Cronometer het volgende:
terechte klacht.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:35 schreef Rozevla het volgende:
Kut hoeren ouders die hun kut tyfus aids kinderen maar gewoon lekker keihard laten krijsen in een winkel![]()
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:32 schreef Cronometer het volgende:
Hahaha gvdquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahaha lekker pastinaakpureetje in die flamoes spuiten ahah lol wink
quote:
Hey makkerquote:
Gemist.quote:
Ik zat eraan te denken om bij je partner langs te gaanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij hebt echt niets te doen vandaag.
uh okquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken om bij je partner langs te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |