ik zie geen verschil met franny die nee zegt en het toch doetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij heeft ook vaak genoeg aan gegeven dat hij dit niet wilde
na vanacht gaat het poepen veel makkelijker, begreep ik op fbquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Op vakantie schijt ze op het balkon.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:23 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
na vanacht gaat het poepen veel makkelijker, begreep ik op fb
je hebt blijkbaar altijd weer een nieuwe horde fans die denken dat het nut heeftquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las op FB dat ze weer flink aan het mailen zijn naar Talpa,
dat vind ik ook, Adriaan haalt hier shine uit, kijk mij stoer nee zeggen, voelt zich weer het mannetje nu hij mag fietsen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen een idee kun je nee zeggen als je er geen zin in hebt. Om nu gelijk naar Jessie te wijzen dat het zijn schuld is is een beetje slap van Adriaantje
Totaal irrelevant, hij douwt hem er toch wel in als ie zin heeft.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:25 schreef renevanlaaren het volgende:
franny heeft er weer zin in vanacht
die heeft echt iets met poepquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:26 schreef Mylene het volgende:
Ik hoorde Franny weer iets over dunne poep zeggen tijdens vakantie.
vanacht(eren) *quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:25 schreef renevanlaaren het volgende:
franny heeft er weer zin in vanacht(ren)
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:26 schreef Dotteke het volgende:
Antwoord van Talpa op de vermeende verkrachting aanranden heb hem van FB
[ afbeelding ]
Wat een kansloos figuur.........Die mensen zijn echt niet wijs hoor....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat net ook allerlei verontwaardigde stukjes te lezen. Mensen die echt aangifte willen gaan doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
mixed signals van frannie. ze bekijkt t ook maar. stom kindquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet als beide een leuke avond/nacht hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |