brabantquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:04 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
dacht ik albedankt voor je snelle accurate research
Is dat bruto of netto?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
Salarissen voor Rioolmonteur (m/v) in Noord-Brabant
Salaris geschat op basis van 13 medewerkers, gebruikers en vacatures op Indeed gedurende de laatste 36 maanden. Laatst bijgewerkt: 5 december 2018
¤ 2.119 per maand
10% boven het nationale gemiddelde
Kun je voor mij even opzoeken wat een stront opruimer in Overijssel verdiend?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:03 schreef sjampoeh het volgende:
Salarissen voor Rioolmonteur (m/v) in Noord-Brabant
Salaris geschat op basis van 13 medewerkers, gebruikers en vacatures op Indeed gedurende de laatste 36 maanden. Laatst bijgewerkt: 5 december 2018
¤ 2.119 per maand
10% boven het nationale gemiddelde
Dacht effe een F16 die opsteeg...........quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:05 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
nee franny gebruikt die niet, die duwt er een paal in
Das offtopicquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je voor mij even opzoeken wat een stront opruimer in Overijssel verdiend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:10 schreef cobain1994 het volgende:
Offtopic.Kijkcijferkanonnetjes die twee, reken er maar niet op dat Timo vertrekt, zelfs met 36 stemmen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Offtopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Offtopic.wowwwwwwwww ook het familiedeel onderaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doet me denken aan ivan met arthur toen, ook over de top en beschadigend
Offtopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |