Adriaan heeft letterlijk tegen Hiske gezegd dat Jessie zijn maatje niet meer is. En dat hij boos is, omdat Jessie bij een ander de groep bij elkaar zou halen en dat nu het om zichzelf gaat dat niet doet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat is niet wat Adje heeft gezegd. Hij heeft even tijd nodig om het voor zichzelf te verwerken en dat dat wel goed komt.
Hij zou deze morgen ook Jessie weer wakker maken
Dus dat, en nog meerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Adriaan heeft letterlijk tegen Hiske gezegd dat Jessie zijn maatje niet meer is. En dat hij boos is, omdat Jessie bij een ander de groep bij elkaar zou halen en dat nu het om zichzelf gaat dat niet doet.
Poepjes.quote:
Wat zij gebouwd hebben ja, niet hij...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:28 schreef Ranah het volgende:
tim klaagt over ondankbaarheid voor alles wat zij gebouwd hebben
Ik weet niet wanneer hij dat tegen Hiske zei. Maar ik dacht gisterochtendquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Adriaan heeft letterlijk tegen Hiske gezegd dat Jessie zijn maatje niet meer is. En dat hij boos is, omdat Jessie bij een ander de groep bij elkaar zou halen en dat nu het om zichzelf gaat dat niet doet.
klopt en gisteravond tegen Jessie zelf zei hij heel andere dingen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Stockholm syndroom.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel gaat gelijk samenwonen met Tim
Wat the fuck moet zij met een youtube-kanaal?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:26 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Sjel heeft verlanglijstje voor als bezoek komt;
Vlogcamera
Lippenstift
Yt kanaal
Iemand die haar insta bij houdt
Regels vervagen
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stockholm syndroom.
[..]
Wat the fuck moet zij met een youtube-kanaal?
ze "wilt" gesponsored reizenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stockholm syndroom.
[..]
Ze wil influencer worden. Gratis shit krijgen enzo, en betaald worden om praktisch niks te doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stockholm syndroom.
[..]
Dat was vanmorgen en gisteren ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer hij dat tegen Hiske zei. Maar ik dacht gisterochtend
Gisteren tegen Jessie vertelde hij het anders, maar dat is Adriaan.
Moet zijn frustratie kwijt en heeft tijd nodig het voor zichzelf op een rijtje te krijgen
alsof Sjellie ook maar iets kan influenzen, behalve de griep danquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze wil influencer worden. Gratis shit krijgen enzo, en betaald worden om praktisch niks te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |