Zo gaat al vanaf U1 degene die naar huis willen gaan met de stemmingen wegquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar de febo gaat hier in mee anders zou het toch niet iedere keer lukken. Vorige keer kwam Tim ook goed weg omdat die andere ??? naar huis wilde.
O die ogen, zo eng.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tim gaat gewoon steeds meer op een rat lijken. Ik zag het al aan zijn oogjes ook. Dat zijn nu van die zwarte kraaloogjes geworden
Gisteravond in het gesprek met jessie zelf wat Adriaan veel milderquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
Adje blijft boos op Jessie, hij kan er niets mee. Hij heeft geen maatje meer
Vanmorgen ook was rotzooi, maar omdat het van Jessie afkomt praat hij het goed, als een ander het gedaan heeft dan gaat hij m ij voeden
Adje heeft eindelijk door hoe Jessie echt in elkaar zit
Vind het sneu voor Adje, die dacht echt een maatje in Jessie gevonden te hebben
En het ergste vind ik voor hem en ook voor Myl dat ze er niet over mogen praten wat er gebeurd is
Volgende week zijn het weer de beste vrienden. Adriaan is zo veranderlijk als het weer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gisteravond in het gesprek met jessie zelf wat Adriaan veel milder
Adriaan is sowieso niet echt van de lange vriendschappen volgens mij. Alleen wanneer mensen precies zijn zoals hij is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgende week zijn het weer de beste vrienden. Adriaan is zo veranderlijk als het weer.
Waarschijnlijk vanmiddag alweerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgende week zijn het weer de beste vrienden. Adriaan is zo veranderlijk als het weer.
Ja klopt, gisteren morgen ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gisteravond in het gesprek met jessie zelf wat Adriaan veel milder
Ze zijn in Uto 2 bijna twee maanden met de stemmingen bezig dankzij Tim, en dan elke keer zo'n deceptiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
Al die dagen en uren nominatie overleggen, kriskras ouwehoeren over wat ze gaan doen met wie en over 4 dagen wat anders invullen
Die zinloosheid elke keer
Ja maar Jessie is natuurlijk niet de enige die wilt dat Tim eruit vliegt, dat wilt minimaal de helft van de groep inclusief wij. Erik kan toch ook nu gewoon gaan?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie verwijt tim voor eigen gewin. maar jessie jij praat nu ook voor eigen gewin..
Jessie wil tim naar huis dan maar twee mnd erik ongelukkig
Ja, hij had het heel anders voorgesteld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:07 schreef juul. het volgende:
Ik word zo moe van Adriaan, jantje lach, jantje huil
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:11 schreef yaello het volgende:
Adriaan: wel thuis
Zwerver: ik heb geen thuis
Ja gewoon alle 14 er uit ff een pauze en dan een nieuwe RLS is het bestequote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
Al die dagen en uren nominatie overleggen, kriskras ouwehoeren over wat ze gaan doen met wie en over 4 dagen wat anders invullen
Die zinloosheid elke keer
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:10 schreef mazaru het volgende:
Jessie spreekt voor iedereen die dit spelconcept wil houden. Lekker oprotten met je Petertjes. Wil je weg? Pak je kist en ga!
Al gedaanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gewoon alle 14 er uit ff een pauze en dan een nieuwe RLS is het beste
Zullen we gaan mailen ..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |