Ja dan gaat die denoise functie aan. Al duurde deze afbeelding al 5 minquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stuk beter qua diepte, hoop wel dat bij de render al die ruis er uit is.
Misschien dat alleen die cirkeltjes wel voldoende zijn ja al ze een beetje bewegenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dan gaat die denoise functie aan. Al duurde deze afbeelding al 5 min![]()
twijfel alleen over die lichtjes op de grond
Die circeltjes eigenlijk een torus met die strepen als texturequote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat alleen die cirkeltjes wel voldoende zijn ja al ze een beetje bewegen.
Dus het zijn geen losse lijntjes die allemaal hip door elkaar heen bewegen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die circeltjes eigenlijk een torus met die strepen als texture
Nee helaas nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus het zijn geen losse lijntjes die allemaal hip door elkaar heen bewegen?
Nou gooi die render dan maar aan, kunnen we hem morgen zienquote:
Nog niet. Hij is nog niet klaarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gooi die render dan maar aan, kunnen we hem morgen zien
Schiet dan eens op ipv het hier over je tieten te hebben.quote:
Dit zou je punten moeten kosten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schiet dan eens op ipv het hier over je tieten te hebben.
Hee doe ff normaal grietje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou. fokker is gewoon een beetje simpel.
Waarom dat dan weer.quote:
Maar het is ook helemaal mijn taak niet om aardig te zijn?quote:
Je hebt helemaal geen taak joh.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is ook helemaal mijn taak niet om aardig te zijn?
Nee wat heb ik eigenlijk wel in deze wereldquote:
Hmm ik zou vandaag proberen aardig te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wat heb ik eigenlijk wel in deze wereld
Gaat dat wel lukken denk ja?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ik zou vandaag proberen aardig te zijn.
Ga anders je belastingaangifte invullen, dat kan toch ook vanaf vandaag?quote:
Al gedaan. moet alleen nog verzenden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga anders je belastingaangifte invullen, dat kan toch ook vanaf vandaag?
Ik ben benieuwd wat die bij mij gaat zeggen door al dat verzekeringsgeldquote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Al gedaan. moet alleen nog verzenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |