voor een vriend?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,mag ik wat anders vragen? Ik zag je maar heel even,maar moest je door de screening of ging je zo naar binnen?
Ik vraag dit met een reden.
Mwoah, de halve liters gleden er soepeltjes in. Net zoals zijn pielemaus.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat was met iemand anders. Toen was ze onder invloed van middelen. Deze keer was ze er met haar "volle" verstand bij. En dat is misschien voor haar nog erger ook.
Nieuw? ..Dit is zoals ik hem altijd al ken ... Oh wacht ik zie het nu ..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik moet even wennen aan de nieuwe policy.
Tussen 19:10 uur en 20:15 ongeveer denk ik. Maar moest telefoon inleveren dus weet geen exacte tijden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe laat was je daar , uto klantje aka mister1984 ?
Dat niet.quote:
Nou leuk ...nu heb ik wiggle wiggle wiggle in mijn hoofd met stadion beelden erbij ...quote:
Volgens mij ben je niet op de streams te zien geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:55 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Tussen 19:10 uur en 20:15 ongeveer denk ik. Maar moest telefoon inleveren dus weet geen exacte tijden.
Ik moest eerst bij de slagboom melden. Daarna mocht ik doorrijden naar een deel van de oude asielopvang, sectie F. Daar stond een begeleidster me al op te wachten, werd ik in een kamertje gezet waar ik een contract moest tekenen, zender om en wat regels besproken. Toen moest ik even 5 min buiten de poort wachten omdat de sporters eerst binnen moesten en paar min. later mocht ik. Nadat ik de poort weer uit was min of meer direct de auto weer in, want ze vroegen door de walkie talkie of ik nog op gesprek moest komen (indien ik verkeerde dingen had gezegd) maar dat hoefde niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,mag ik wat anders vragen? Ik zag je maar heel even,maar moest je door de screening of ging je zo naar binnen?
Ik vraag dit met een reden.
Ik zag inderdaad om die tijd iemand naast Shelley het terrein oplopen. Geloof niet dat het knippen zelf te zien was.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:55 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Tussen 19:10 uur en 20:15 ongeveer denk ik. Maar moest telefoon inleveren dus weet geen exacte tijden.
Je bent weinig in beeld geweest,je had een donkere driekwart jas aan zag ik nog,en een opskeertje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:55 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Aja dat was het ...ongewenst binnengetreden ...haar ex kon er niet goed mee omgaan en toen ging het uit ....tja dat snap ik nu inmiddels...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is toch al een keer 'ongewenst binnengetreden'?
Dat dacht ik al. Want las in de COS rond mijn tijd niks erover.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je bent weinig in beeld geweest,je had een donkere driekwart jas aan zag ik nog,en een opskeertje.
Jawel hoor, ik zag je nog verschillende bewoners de hand geven boven in de silo, je was een leuke verschijningquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet op de streams te zien geweest.
Of ik moet het gemist hebben, kan ook.
Maar echt lang in beeld denk ik dus niet.
Dat klopt idd, dat had ik haar gezegd. Dat op haar insta nog Shelley hartje R stond....wat dus haar ex is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:53 schreef juul. het volgende:
Hoien dat jij op haar insta had gekeken waar nog iets ouds op stond van haar ex ofzo
Maar welkom hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:58 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Want las in de COS rond mijn tijd niks erover.
Bent U dit?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:55 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Daar heeft ze het nog wel over gehad.Het houdt haar nogal bezig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:59 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Dat klopt idd, dat had ik haar gezegd. Dat op haar insta nog Shelley hartje R stond....wat dus haar ex is.
Kan best kloppen, toen stond ik waarschijnlijk in mijn zelfgemaakte snert te roeren om te voorkomen dat die aan zou branden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zag je nog verschillende bewoners de hand geven boven in de silo, je was een leuke verschijning
Daar ging het idd over, het moest van Shelley er zo snel mogelijk van af, zei ze tegen Gerritquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:59 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Dat klopt idd, dat had ik haar gezegd. Dat op haar insta nog Shelley hartje R stond....wat dus haar ex is.
Was jij daar op het moment dat Merel haar charlie weer terug vond in die blauwe doos?...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:53 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ah top, want ben nu wel erg benieuwd!
Dat klopt, ik heb idd bijna iedereen de hand gegeven. Zelfs een Adriaan in blote bast die speciaal uit bed opstond voor me haha. Christel kwam nog even bij me zitten praten, die zag mij wel zitten volgens mij haha. Maar thanks voor je compliment ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zag je nog verschillende bewoners de hand geven boven in de silo, je was een leuke verschijning
Zeker! Haha lachen dit. Ga morgen zeker even de streams terugkijken op die site die ze altijd een dag erna uploadt.quote:
Ze dachten waarschijnlijk dat je de nieuwe bewoner zou zijn ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:02 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb idd bijna iedereen de hand gegeven. Zelfs een Adriaan in blote bast die speciaal uit bed opstond voor me haha. Christel kwam nog even bij me zitten praten, die zag mij wel zitten volgens mij haha. Maar thanks voor je compliment ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |