Dat snapte ik, maar ik dacht dat negeer ik lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik moet even wennen aan de nieuwe policy.
De wigloquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Staan te wachten tot de wip iglo vrij is?
Dat was deel 1.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:45 schreef Bonken het volgende:
[..]
in die Chinese buurt was het toch? Op straat
quote:
quote:
Gisteren nog, dat ze trots was dat ze 'Met Timothy uit Utopia heeft gesekst'.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze vertelde vol trots aan Shelley dat ze in butt was genomen.
Ze is toch al een keer 'ongewenst binnengetreden'?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:40 schreef Bonken het volgende:
Sorry voor het gezeur maar ik kan hier slecht tegen.
[..]
Nu net? Het besef komt vaak pas later he, bij dat soort zaken. Ze kan het niet eens bevatten wat er net met haar gebeurd is.
Zit wat inquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
De baas zijn in bed is iets anders dan bazig zijn als je geen seks wil.
Ik was vanavond de knipklant van Shelley en nu dacht ik net rond 12 uur van ff de streams aanzetten....viel net midden in een gesprek tussen Gerrit en Shelley....over mij! Ik hoorde haar zeggen dat ik haar vroeg mijn leeftijd te schatten en dat ze zei 28/29 en ik zei nou dat zeg je alleen maar uit beleefdheid, maar bedankt want ik ben 34. En Gerrit vroeg of ik haar aan het versieren was en ze zei "ja ik denk het wel maar dat weet ik nooit zo goed bij dat soort dingen". Verder hadden ze het over mijn woonplaats en reistijd en werk. Maar wat is er nog meer gezegd over de knipklant? Ben wel erg benieuwd en aangezien dit rond 12 uur was zal dit niet meer in de opgeslagen streams terug te zien zijn, of wel? Iemand meer gehoord?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly: mijn turkse familie is echt heftig
Gerrit: o dus wat hier was is nog rustig poeh
![]()
![]()
Shelly: mijn vader lijkt niet op een turk, maar meer op een surinamer of antiliaan.
Zit je haar goed ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:50 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik was vanavond de knipklant van Shelley en nu dacht ik net rond 12 uur van ff de streams aanzetten....viel net midden in een gesprek tussen Gerrit en Shelley....over mij! Ik hoorde haar zeggen dat ik haar vroeg mijn leeftijd te schatten en dat ze zei 28/29 en ik zei nou dat zeg je alleen maar uit beleefdheid, maar bedankt want ik ben 34. En Gerrit vroeg of ik haar aan het versieren was en ze zei "ja ik denk het wel maar dat weet ik nooit zo goed bij dat soort dingen". Verder hadden ze het over mijn woonplaats en reistijd en werk. Maar wat is er nog meer gezegd over de knipklant? Ben wel erg benieuwd en aangezien dit rond 12 uur was zal dit niet meer in de opgeslagen streams terug te zien zijn, of wel? Iemand meer gehoord?
Hebben we caps van dit 'klantjuh' ?quote:
We hebben hier een user die de streams opneemt. Wanneer die er is kan die het vast voor je terugvinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:50 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik was vanavond de knipklant van Shelley en nu dacht ik net rond 12 uur van ff de streams aanzetten....viel net midden in een gesprek tussen Gerrit en Shelley....over mij! Ik hoorde haar zeggen dat ik haar vroeg mijn leeftijd te schatten en dat ze zei 28/29 en ik zei nou dat zeg je alleen maar uit beleefdheid, maar bedankt want ik ben 34. En Gerrit vroeg of ik haar aan het versieren was en ze zei "ja ik denk het wel maar dat weet ik nooit zo goed bij dat soort dingen". Verder hadden ze het over mijn woonplaats en reistijd en werk. Maar wat is er nog meer gezegd over de knipklant? Ben wel erg benieuwd en aangezien dit rond 12 uur was zal dit niet meer in de opgeslagen streams terug te zien zijn, of wel? Iemand meer gehoord?
Absoluut, ze heeft me prima geknipt en was verder ook heel aardig, inclusief bakje koffie en gratis rondleiding. Ze nam alle tijd voor me!quote:
Nee, en ik heb bijna de hele dag mee gekekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben we caps van dit 'klantjuh' ?
Maarruh, was je haar ook aan het versieren?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:52 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Absoluut, ze heeft me prima geknipt en was verder ook heel aardig, inclusief bakje koffie en gratis rondleiding. Ze nam alle tijd voor me!
Ah top, want ben nu wel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We hebben hier een user die de streams opneemt. Wanneer die er is kan die het vast voor je terugvinden.
Ik heb niets meer gehoord.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:50 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Dat was met iemand anders. Toen was ze onder invloed van middelen. Deze keer was ze er met haar "volle" verstand bij. En dat is misschien voor haar nog erger ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is toch al een keer 'ongewenst binnengetreden'?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maarruh, was je haar ook aan het versieren?![]()
Hoi,mag ik wat anders vragen? Ik zag je maar heel even,maar moest je door de screening of ging je zo naar binnen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:50 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Mooie man.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben we caps van dit 'klantjuh' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |