-knip- Doe dat maar niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben echt te wereldvreemd om die te snappen, sorry
Ja dat is wel populair geworden, afmeldingen als protestmiddel, werkt beter dan de regie mailen begreep ik uit het bakkers debaclequote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet s`nachts QB.maar ik verwacht wel een mailtje van een een gast die daar niet meer wil eten.
Ze geeft aan dat ze niet wil. Daarna staat ze het toch toe uit angst en om er vanaf te zijn. Het kan ook zijn dat de lust het overneemt en ze erin meegaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb haar eens weleens horen vertellen tegen Lotus dat ze het heerlijk vindt dat Tim bepaalt/ baas is in bed.
Crank 2 heet de film.mag dat nog wel?quote:
Ze heeft nog 5 dagen in hem in bed te krijgen, gaat lukken het is al 8x eerder geluktquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:34 schreef snetje het volgende:
O god ..Shelley heeft ook weer bier op? Ze stalkt Gerrit weer ....
Bij vlagen,hier is het leuker.quote:
Ze vertelde vol trots aan Shelley dat ze in butt was genomen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:34 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze niet wil. Daarna staat ze het toch toe uit angst en om er vanaf te zijn. Het kan ook zijn dat de lust het overneemt en ze erin meegaat.
Dat noemen ze verkr8ing, en als de lust het van het verstand overneemt is het helemaal erg. Want dan treedt er vaak later een schuldgevoel op.
Ik heb het niet eens kunnen zien, maar ik neem aan dat ze in het begin niet aangaf dat ze het goed vond?
Gezellig samen in bed naast Jens en Mylènequote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:37 schreef QuarterBack het volgende:
Gerrit staat te swingen in zijn eentje, hij heeft Sjellie dus weer in the pocket
Nu net? Het besef komt vaak pas later he, bij dat soort zaken. Ze kan het niet eens bevatten wat er net met haar gebeurd is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze vertelde vol trots aan Shelley dat ze in butt was genomen.
Hij mocht het in ieder geval niet zeggen van Shelley, want ze is geen aapquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit noemt Shelley een apie.Mag dat wel in de COS?
lees maar terug, woordelijk geschreven dat ze aangaf het niet te willen. Er is op 100 procent zeker weer iemand ongewenst bij haar binnen getredenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:34 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze niet wil. Daarna staat ze het toch toe uit angst en om er vanaf te zijn. Het kan ook zijn dat de lust het overneemt en ze erin meegaat.
Dat noemen ze verkr8ing, en als de lust het van het verstand overneemt is het helemaal erg. Want dan treedt er vaak later een schuldgevoel op.
Ik heb het niet eens kunnen zien, maar ik neem aan dat ze in het begin niet aangaf dat ze het goed vond?
Dat was na de eerste keer.Ik haal het even aan omdat zij ook weinig schaamte kent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:40 schreef Bonken het volgende:
Sorry voor het gezeur maar ik kan hier slecht tegen.
[..]
Nu net? Het besef komt vaak pas later he, bij dat soort zaken. Ze kan het niet eens bevatten wat er net met haar gebeurd is.
De baas zijn in bed is iets anders dan bazig zijn als je geen seks wil.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb haar eens weleens horen vertellen tegen Lotus dat ze het heerlijk vindt dat Tim bepaalt/ baas is in bed.
Ik blijf er wel bij dat ik Tim de grootste engnek vind van alle rl soaps ooit
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij mocht het in ieder geval niet zeggen van Shelley, want ze is geen aap
in die Chinese buurt was het toch? Op straatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die film met Jason Statham op de renbaan.
Shelley noemt haarzelf wel een chick.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij mocht het in ieder geval niet zeggen van Shelley, want ze is geen aap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |