En Franny beaamde datquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef rowan634 het volgende:
tim: ik merk af en toe dat ik jou een beetje begin kwijt te raken
Je voelt gewoon dat ze niet lang boos kan blijven ... of de aandacht erbij kan houden ...quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:18 schreef yaello het volgende:
Franny is er een beetje klaar mee volgens mij
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef snetje het volgende:
Oei ..Gerrit beweerd nu dat hij zijn stemmen gaat verdelen ..op mensen die naar huis willen ..Shelley trapt erin...
Oké,quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, vind je? Camera kon zelfs naar binnen kijken.
Klopt, ze durft niet eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef Bonken het volgende:
[..]
Je voelt gewoon dat ze niet lang boos kan blijven ... of de aandacht erbij kan houden ...
Gewoon: "Benen wijd" roepen.quote:
Maar wel helpen met die ringquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welja. Ze was woensdagochtend des duivels, omdat ze bang was dat Tim niet naar huis zou gaan.
De Cos ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Ik ben zo blij dat ik Timothy niet ben![]()
Waar heb je dat orgel dan nog voor?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gewoon: "Benen wijd" roepen.
Herhaling helpt heel goed bij indoctrinatie schijnt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef yaello het volgende:
Tim: ik begon niet he...
En de discussie kan weer opnieuw beginnen. Mijn god, die jongen is verschrikkelijk
Hullie begonne jonguhquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef Ranah het volgende:
je bent zo fel, zo prikkelig
tim: maar ik begon nietzij begon
Een pijporgel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Waar heb je dat orgel dan nog voor?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Herhaling helpt heel goed bij indoctrinatie schijnt.
De knelkoppeling is niet gelukt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:19 schreef rowan634 het volgende:
tim: ik merk af en toe dat ik jou een beetje begin kwijt te raken
quote:
Hij trekt dit zo slecht.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:24 schreef rowan634 het volgende:
tim werd door een drietal aangevallen
franny: dat is niet waar man, heb ik jou aangevallen?
tim: ja je zei je doet stoer
Met Tim valt geen gesprek te voeren. Zodra iemand een (steekhoudend) argument aanvoert krijg je een reactie in de trant van 'ja maar zij....'quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:24 schreef Ranah het volgende:
dat klinkt toch kinderachtig?
tim begint over lotus
ik moet bij jou altijd aan bjorn denken.. passief agressief of was dat LL-getikt (waar is zequote:
dat was onze lieverd LL aka borrelnootjequote:Op donderdag 28 februari 2019 23:26 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik moet bij jou altijd aan bjorn denken.. passief agressief of was dat LL-getikt (waar is ze)
Met andere woorden,jullie dienen rekening met mij te houden.En ik duld geen tegenspraak.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:26 schreef Ranah het volgende:
dit is mijn karakter en jullie weten dat !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |