Te laat heb je al genote.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even de nieuwe user policy doorlezen of deze TT wel mag.
Ik vind t sowieso maar rare haarballenquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat zijn niet echt dressuurpaarden natuurlijk.
Grote krengen ofniequote:Op donderdag 28 februari 2019 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t sowieso maar rare haarballen. Tinkers vind ik ook geen kont aan.
Shires daarentegen.
Yes. Grootste paardenras. Samen met de Clydesdale.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grote krengen ofnie![]()
[ afbeelding ]
Goffah!quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Even m'n lesbische caaf op schoot genomen. Loopt al de hele avond die kleine aan te randen.
Aan de hand van de nieuwe policy mag ik zeggen dat dergelijk gedrag onnatuurlijk is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Even m'n lesbische caaf op schoot genomen. Loopt al de hele avond die kleine aan te randen.
Je mag het zeggen doch niet ontkennen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan de hand van de nieuwe policy mag ik zeggen dat dergelijk gedrag onnatuurlijk is.
Voor jou moet alles groot zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. Grootste paardenras. Samen met de Clydesdale.
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:25 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer je leeslijst op goodreads bijna net zolang is als de lijst met boeken die je hebt gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |