Mijn verwachting (en hoop) is dat ze echt helemaal stil zijn tot aan donderdag. We hebben lang gewacht, die paar extra dagen lukt ons nog wel!quote:Op maandag 4 maart 2019 08:16 schreef FruitofUtopia het volgende:
Zouden ze geen kleine teaser uitbrengen vandaag of morgen, om een beetje hype te creëren?
Ik hoop het! Geef. Ons. Nieuws.quote:Op maandag 4 maart 2019 08:16 schreef FruitofUtopia het volgende:
Zouden ze geen kleine teaser uitbrengen vandaag of morgen, om een beetje hype te creëren?
Dit doen ze in ieder geval niet als het I Miss You of Arcade isquote:Op maandag 4 maart 2019 08:16 schreef FruitofUtopia het volgende:
Leuke grap Jesperquote:Op maandag 4 maart 2019 11:20 schreef DevK het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar Duncan's inzending! Heb dit kunnen vinden via een website, let op de naam van het nummer:
'Duncan Laurence - I Miss You - The Netherlands Eurovision 2019 (Demo).mp3' (bron: https://good-evening-euro(...)-i-miss-you-laekket/)
Wat denken jullie? Hoax of niet?
quote:Op maandag 4 maart 2019 11:20 schreef DevK het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar Duncan's inzending! Heb dit kunnen vinden via een website, let op de naam van het nummer:
'Duncan Laurence - I Miss You - The Netherlands Eurovision 2019 (Demo).mp3' (bron: https://good-evening-euro(...)-i-miss-you-laekket/)
Iemand die allemaal demo's en andere dingen rond stuurt en doet alsof het de inzending is van ESF :pquote:Op maandag 4 maart 2019 11:26 schreef DevK het volgende:
Wi
[..]
Wie is Jesper? Ben een hele poos niet actief geweest haha. :$
Ik kan niet luisteren nu, maar is het niet gewoon dezelfde als deze?quote:Op maandag 4 maart 2019 11:20 schreef DevK het volgende:
Klopt, alleen merk ik zelf persoonlijk dat het nummer wat op de Dropbox staat van hogere kwaliteit is.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren nu, maar is het niet gewoon dezelfde als deze?
In de versie die op Youtube staat is geknipt omdat het nummer langer dan 3 minuten duurde, dus als de versie op Dropbox precies hetzelfde is, hebben ze die denk ik van Youtube gehaald.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:32 schreef DevK het volgende:
[..]
Klopt, alleen merk ik zelf persoonlijk dat het nummer wat op de Dropbox staat van hogere kwaliteit is.
quote:Op maandag 4 maart 2019 01:09 schreef Jason22 het volgende:
Ik heb het gevoel dat als zanger Rinus een keer aanklopt met het lied 'Toet, Toet, Mayonaisesaus is goed', hij al op de banken staat
Arcade. Denk ik.quote:Op maandag 4 maart 2019 13:31 schreef grazz het volgende:
Maar nog steeds geen nieuws dus over de bekendmaking.
Aan de ene kant ga ik mee met Cee, die paar dagen komen we ook wel door, aan de andere kant wil ik iig een titel weten.
Oh toch wel? Nou ja, ervaring als songwriter lijkt hij zelf volop te hebben, maar ik hoop toch dat er een goede producer is die het maximale uit een lied kan halen.quote:Op maandag 4 maart 2019 00:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dit jaar tekstschrijvers aan het werk hebben gezet? Maar dan is de vraag, wie ze dan vragen. Als o.a. Papa Og3ne is gevraagd, dan schieten we niet echt op. Na 2014 hebben we geen sterk lied meer gestuurd. Het was allemaal vrij middelmatig, al vond ik het lied van Waylon vorig jaar wel goed. Er is toen wel risico genomen met het lied én act, maar dat laatste moeten we maar vergeten. Enige wat ik hoop is dat ze van de gemaakte fouten leren en dat dit jaar alles op z'n plek valt. Ilse vertrouw ik wel
en van wat ik tot nu toe van Duncan heb gehoord zou je toch wel mogen verwachten dat er iets sterks uit kan komen. Opmerkingen door die Eric van Stade, Cornald en ook Ilse zorgen er wel voor dat de verwachtingen hoog liggen (en uiteraard ligt dat ook aan jezelf door je mee te laten slepen of rustig af te wachten), dus als het tegenvalt, krijgen ze wel een behoorlijk bak met kritiek over zich heen
, ze hebben er zelf wel veel geloof in kennelijk. Misschien zou het beter zijn, om gewoon zo weinig mogelijk tot niets los te laten, zoals de Belgen het doen.
Jezus Christus grow a pair y'all. Jullie zijn volgens mij nog steeds hartstikke boos op jullie zelf dat jullie klakkeloos dingen op het internet geloven. Het enige wat ik fout heb gedaan is een keer bij een nummer een releasedatum van 7 maart neergezet, maar die heb ik ook vrij snel weer verwijderd. Desondanks sta ik hier nu bekend als een of ander persoon die ervan houdt om hoaxen te verspreiden. Ja hoor. Ben overigens net zo nieuwsgierig als jullie naar het nummer.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik gok op ‘I Miss The Junkie Who Keeps The Arcade Close To The Heart’
Heb ik van Jesper gehoord. Kijkt u uit naar het Genius-artikel.
Het mag van mij wel donderdag worden nu.
Ja tuurlijk en laatst nog dat junkienummer toegevoegd op die record website. Volgende keer gewoon niet doen dat soort dingen.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:21 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Jezus Christus grow a pair y'all. Jullie zijn volgens mij nog steeds hartstikke boos op jullie zelf dat jullie klakkeloos dingen op het internet geloven. Het enige wat ik fout heb gedaan is een keer bij een nummer een releasedatum van 7 maart neergezet, maar die heb ik ook vrij snel weer verwijderd. Desondanks sta ik hier nu bekend als een of ander persoon die ervan houdt om hoaxen te verspreiden. Ja hoor. Ben overigens net zo nieuwsgierig als jullie naar het nummer.
Wordt verder niks gesuggereerd op die pagina, toch? Op Genius worden dagelijks tientallen pagina's gemaakt gebaseerd op registratiegegevens uit muziekdatabases, zodoende ook deze pagina. En als ik hem niet maak, had iemand anders hem wel gemaakt. Zo werkt het op Genius nou eenmaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 19:57 schreef Momo... het volgende:
https://genius.com/Duncan-laurence-junkie-for-your-love-lyrics
Transcribed by
Jesperrr
55,668
Annotated by
Jesperrr
55,668
Jesperrr followed
Duncan Laurence – Junkie For Your Love
a day ago
Jesperrr created
Duncan Laurence – Junkie For Your Love
Hallo Jesperrrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Wordt er dan iets gesuggereerd? Het is slechts een pagina gebaseerd op nieuwe registratiedetails uit een muziekdatabase. Dat jij nu boos bent omdat jij denkt dat er dingen geïmpliceerd worden die er simpelweg niet staan is niet mijn schuld.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja tuurlijk en laatst nog dat junkienummer toegevoegd op die record website. Volgende keer gewoon niet doen dat soort dingen.
quote:Op maandag 4 maart 2019 14:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik gok op ‘I Miss The Junkie Who Keeps The Arcade Close To The Heart’
Heb ik van Jesper gehoord. Kijkt u uit naar het Genius-artikel.
Het mag van mij wel donderdag worden nu.
Ik ben niet boos hoor vind het vooral grappig, maar waar kwam die titel dan vandaan? Want je had het eerder daarop gezet dan die facebook post van die nep songfestival Facebook over die DJ.quote:Op maandag 4 maart 2019 14:24 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Wordt er dan iets gesuggereerd? Het is slechts een pagina gebaseerd op nieuwe registratiedetails uit een muziekdatabase. Dat jij nu boos bent omdat jij denkt dat er dingen geïmpliceerd worden die er simpelweg niet staan is niet mijn schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |