waar kan ik dat vinden?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:26 schreef Chloroform het volgende:
Working Moms aangezet, meteen naar drie paar vrouwentieten zitten staren. Goeie serie
waarschijnlijk flink wat brainstormsessiesquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een originele ui, hoe kom je erop?
En waarschijnlijk een zorgvuldig samengesteld team, alle koppen bij elkaar om tot zoiets geniaals te komen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarschijnlijk flink wat brainstormsessies
Netflixquote:
Mooi hè, kostte me 2 minutenquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een originele ui, hoe kom je erop?
Mijn penis nu wel na deze joviale begroetingquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:34 schreef McGrath het volgende:
hey hplc, lang niet gezien? ben je gegroeid of lijkt dat maar zo?
oh dacht al, die bobbel zat er eerst nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn penis nu wel na deze joviale begroeting
Ehhh dat zou ik dan weer niet doen, gaat over borstvoedingquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga morgen ff kijken als ik geil ben
Eerst had ik hem gewoon geknipt en op de kop gezet, maar toen konden sommige autisten het niet aan en daarna met paint een briljante kleurencombinatie gegeven en toen vonden ze hem wel mooi.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij moet wel net zo handig zijn met paint als Remqo
oh jammerquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ehhh dat zou ik dan weer niet doen, gaat over borstvoeding
waarom laat je je beïnvloeden door autisten? doen zij toch ook niet?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eerst had ik hem gewoon geknipt en op de kop gezet, maar toen konden sommige autisten het niet aan en daarna met paint een briljante kleurencombinatie gegeven en toen vonden ze hem wel mooi.
Vind hem ingekleurd ook mooier, zelfs mooier dan die van Frass. Het past precies bij jouw zachte en vreedzame persoonlijkheid.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eerst had ik hem gewoon geknipt en op de kop gezet, maar toen konden sommige autisten het niet aan en daarna met paint een briljante kleurencombinatie gegeven en toen vonden ze hem wel mooi.
Echt hèquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind hem ingekleurd ook mooier, zelfs mooier dan die van Frass. Het past precies bij jouw zachte en vreedzame persoonlijkheid.
jawel hoor, ik pest ze regelmatig en nu ben ik in ONZ niet meer welkomquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom laat je je beïnvloeden door autisten? doen zij toch ook niet?
Wow, trots op je. Fuck ONZ, de plek waar je omkomt van vrolijkheid.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
jawel hoor, ik pest ze regelmatig en nu ben ik in ONZ niet meer welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |